Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

hej alla glada

Av Jenny - 30 augusti 2008 11:13

Nu har jag precis kommit innanför dörren efter min sköna promenad idag gick det faktiskt bättre än alla andra dagar, så vem vet. Kanske JEnny the one är tillbaka till sig själv igen... då ni . då r det synd om er.. mohaha.. Men en sak min musik va inte nå bra idag. så jag gick o pratade i telefonen hela vägen istället. De flesta jag ringde låg o sov men det fanns en ängel som orkade vakna till och prata med sin nynny. Det va mitt hjärta Anca, från göteborg. Vi två haha vi har alltid varandra ok ibland kanske det tar ett år innan vi pratar men allt är alltdi som vanligt igen när vi pratar.. mm hon är min Anca hon! JAha det ser ut som om att jag är på bättre humör idag oxå det är min grej och det gillar jag. Jag ska ställa mig och fixa lite med disken sen ska jag göra en kärleks frukost åt lilla Jonas som ligger i sängen och har feber. Oj så sjuk han är.. killar när de är sjuka.. haha bara att skratta åt de..! MEn han va ändå tvungen att åka o jobba inatt de ringde kl tolv. Min syster, Marlon, Avalon och  Malin ska komma hit idag och våldgästa mig, vi ska till vällingby centrum och härja. Vem vet kanske hittar jag min jacka till slut. haha va tror ni. Lr ska jag bara helt enkelt ge upp sökandet och ta ngn av de jag har visat upp.?! Ja vi ser ju va som händer!


SKa bara tala om en sak. Igår ringde min moster och frågade mig om jag va sjuk hon hade väl hört ryktes vägarna att jag va snurrig och hade yrsel. Så sa hon att hon hade likadant o hon mådde så dåligt och hade yrsel ochmådde illa. Kunde knappt stå själv. MEn idag när jag ringer henne för jag är lite orolig Ja då är hon på väg och ska träna och mår hur bra somhelst. hahaha . Så ni ser ju vart jag kommer ifrån, ja gkan helt enkelt inte rå för det jag har det i generna attt inte kunna sitta still. Så skyll inte på mig oki.. NEj nu skriver jag helt osammanhängande. me ndet är sån jag är . har alltid mycket i huvet. haha därför min syster bad mig att skaffa blogg. för det brukade vara hon som fick allt det här på sin msn o hon hann aldrig svara på första meningen för det kom typ tio till. Nejdå nu ska jag göra frukost och sen duscha.. kram på er aallla glada..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards