Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Lyckorus!

Av Jenny - 29 april 2010 07:02

vi hann med bussen igår trots blod och gråt. Jag och odågan tog bussen till odenplan för att träffa upp Jonas så han kunde ta Melvin. Jag själv ja jag skulle träna!!!


Jag gick in o jag säger så här.. det syntes att det inte va vikarie.. det va kö in till salen. Men jag. haha ja jag trängde mig förbi.. man vill ju stå på sin plats liksom.. längst fram i högra hörnet. Lina stod där o tog emot oss. 


Jag säger så här. FY FAN vilket jävla pass. Det va såååå jävla roligt att jag fick tårar flera gånger om.. det bara rös i kroppen!! Grym jävla musik, grymma steg.. ja det va grymt helt enkelt. Självklart märktes det på mig att jag inte kört på länge.. eller många trodde nog jag va nybörjare haha.. Det stod still vissa gånger för mig då jag inte fattade nåt. Men efter ett litet tag så släppte det och jag körde på!!


Men jag va inte lika säker som förr o just därför va jag lite stel i kroppen. Men nu är det bara att tuta och köra igen. Fan va det va kul! Jag va helt jävla lycklig efteråt!!! Lina ja hon kände igen mig trots jag inte kört hennes pass på fem jävla år.. haha det måste vara för att jag alltid tjoar o tjimmar .. jag är liksom glad!! Även instruktören Per titta in o ävenhan kände igen mig haha kul.. Ja nu är dans aerobic min grej igen. jippi!!!


När jag va hemma så tänkte jag att jag ville duscha på gymet så som tur va hade jag med mig saker. När jag va klar så ville jag verkligen hitt på nåt.. kanske en bio eller fika. Så jag ringde upp jonas och kolla hur de låg till där hemma. Melvin skulle sova. Jonas fick fråga farfar om han kunde titta till Melvin o vi gå på bio. Självklart gick det toppen. Så jag tog mig min middag inne i stan.. en äcklig äcklig jävla sallad med den torraste kyckling filen någonsin.. jag fick ju t o m tandvärk av den!! The Square i hötorgshallen!!!! 


Men till slut kom jonas och vi gick o såg ironman 2.. tydligen så va det premiär. Det va en bra film. MEN ett tag va det för mycket "krig" för min smak.. det blev lite för mycket av det goda liksom. Men den va bra, mycket humor i . o det gillar vi ju.. Nänu ska jag ta min fis som vaknade halv sex för han va toanödig.. puss på er

 
 
Ingen bild

Din mamma

29 april 2010 07:14

Hmmmm du är snart 30 år hahahahahahahaha, med tanke på att komma ihåg å så hehehehehe fast du ser ut som 20

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards