Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Fy fan va fult

Av Jenny - 29 april 2009 09:26

Alltså när man är gravid så kan man få såkallade mormor fötter.. Ni förstår va jag menar va.. De svullnar upp o ser helt groteska ut.. Jag själv fick inte såna fötter.. Jag blev väldigt glad. självklart svullnade de upp lite granna men inte så där katastrof... Men efter förlossningen hände nåt med min kropp. Mina fötter.. det kändes som jag hade blod stopp i de.. så svullna blev de. och det går inte nerheller. hur mycket vatten jag dricker lr hur mycket jag än kissar.


De ser hemska ut. och jag får gå omkrin i min moster Maritas hammarby skor.. TAck min moster.. men det är inte riktigt min stil. men det är de skorna jag får ha nu.. usch.. 


Sen... kroppen.. alltså fy fan för kejsar snitt. självklart blir man inte smal direkt efter en vanlig förlossning heller. Men man kan ju då iaf ha sina mamma byxor o lite andra kläder.. För lite av magen har försvunnit.


Men inte när man gör kejsarsnitt.. Nej man får gå omkring som hej kom o hjälp mig .. fy fan va hemskt... gråt framför spegeln varje dag jag ska klä på mig kan jag tala om. Och tro mig ni som tar åt er så mycket när jag skriver om vikt o så vidare.. det har inte bara med magen att göra.. NEJ det är det jävla såret jag har över hela magen.. de sitter ju precis i byxlinningen.. O jag kan inte ha nåt på mig för det gör så jävla in i helvetes ont!!!!  Magen.. ja den är fet den me. men jag hadek unnat pressat på mig ett par snygga mamma byxor iaf om det inte varit för ärret.. Fan säger jag.. 


Jag vill inte röra mig så mycket ute.. vadå ska jag gå om kring o stora kill mjukis byxor som ser ut som tält.. hammarby skor.. o ngn fin tröja?? haha nej det funkar inte..


Jaja.. nog om det. tur att jag har Melvin och Jonas som gör mig glad iaf!!! 

puss på er där ute.. 


Varning för känsliga tittare.. bilden på min fot..

 
 
Ingen bild

catta

29 april 2009 09:37

tjockisssss. hehehehee
ser ut som små el stora potatisar ju hehehehe
skojja bara!

pöös tjejen

 
Ingen bild

jag

29 april 2009 09:52

hahah erkänn de är katastrof.. fy fansäger jag.. hahaha men lite roligt oxå

 
Ingen bild

Camilla

29 april 2009 21:11

Ha, ha, ha det där var lätt den roligaste bilden jag sett på länge! Snacka om gullig fossing!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards