Alla inlägg den 14 november 2010

Av Jenny - 14 november 2010 21:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 14 november 2010 12:24

Ja det är tydligen fars dag idag. Jag har inte direkt ngn far jag vill gratta så jag och Melvin har gjort vårat bästa för att fira Jonas här hemma.. Först fick han gå upp kl åtta. hehe..


Nä då. Men han fick sovmorgon idag... Tills jag bestämde mig för att jag ville iväg och träna på morran och köra mina klena armar.. Jag och Melvin mös lite, åt frukost och sen stack jag iväg!!


Jag gick vägen dit och det gick bra med musik i öronen. jag är helt slut i benen och har jävligt ont i röva kan jag tala om.. kan inte direkt sätta mig på toaletten utan att få ont haha.. Men det är det värt!!


Men fram kom jag.. jag va inte direkt så taggad när jag stod där inne i omklädningsrummet

 

Men jag fixade till min aminosyra dricka. jepp ja gkan inte ta tabletterna jag spyr.. så jag dricker hellre den söta söta vätskan man får utav pulver och vatten

 

verkligen jätte gott haha. Men det går ner iaf, smakar lite körrsbär!

Träningen gick så jävla bra. Altlså det känns som att det går bra nu.. och jag körde på.. Jag blev mer och mer taggad under passet!!! Till slut blev jag klar och då kände jag mig så här

 

mysigt.. sen va det bara att ta på sig kläderna och promenera hem igen.. Nu ska jag strax äta lite pasta carbonara ..


puss på er

Av Jenny - 14 november 2010 12:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards