Alla inlägg den 13 november 2010

Av Jenny - 13 november 2010 15:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 13 november 2010 15:09

Hallå alla glada!! I morse tog jag mig till gymet rätt tidigt. Behvde vara där kl nio så det va jag. Knatade hemifrån i rask takt för lite uppvärmning.. jag har även fått igång spotify på min iphone.. jippi haha. Så det blev liksom som lyckorus hela vägen med grym musik!!


Väl framme började jag. .det blev ben idag och jag kan säga så här jag är död!! Det blev knäböj direkt efter utfall. Tre gånger 20.. Efter det blev det benspark fram och bak. Sen blev det de där övningarna för ljumsken och rumpan.. även lite benpress fixade jag efter och sist men inte minst blev det vaderna som blev pressade.. jag dog!! Jag hade ont men jag fortsatte.. mm skönt..


Sen tog jag mig samma promenad hem.. det gick inte lika bra som dit vägen. jag va helt slut.. så det tog lite längre tid än vad jag hade tänkt mig..

 

. men hem kom jag..

Jag satte på mig ett par byxor extra till promenaden hem.. och blev glatt överraskad.

 

De här köpte jag för lite mer än ett år sen.. och då satt de bra på mig. jag tappade de inte.. men nu måste jag spänna de så hårt det går.. jeho!!! haha..


Men nu har jag precis fått i mig två pepparkaksmuffins... mm smaskigt!!


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards