Alla inlägg den 3 november 2010

Av Jenny - 3 november 2010 16:56

som ni vet praktiserar jag ju!! Jag hamnade först på ett ställe där de lämnade mig ensam med en pedagog och 16 barn, där de inte kollade efter bilar när de gick över vägen.. ja ett trivs kan jag tala om. Den avdelningen jag hamnat på är underbar!! De tycker det är roligt att lära mig, att informera mig. Jag är med barnen. Jag har själv valt att ta läsvilan. Jag har själv valt att vara väldigt aktiv! För de tar det inte för givet, de frågar mig om det är ok och så vidare. Jag trivs!!!


Ett ställe jag skulle kunna jobba på. De är grymma mot barnen. Busar, de pratar, leker, de är pedagogiska.. Ja altl som är önskvärt!! Så kulingens förskola ger vi tummen upp för!!


Plus att min vän, klasskamrat josefina är där och praktiserar på en annan avdelning.. Så vi åker hem tillsammans och pratar om dagen, härligt!!


Nä nu ska jag börja lata mat.. har ingen lust för vägen hem idag tog lite längre tid än vanligt.


Vi tog oss en preomand till dagis idag.. ca 2.5 km. och vi tog den även hem. MEN med en full vagn av matvaror och shit!!


så trött är bara förnamnet.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards