Alla inlägg den 11 november 2010

Av Jenny - 11 november 2010 23:42

Jepp den gick bra den.. jag va där efter middagen. Alltså min grej är att träna på mornarna.. jag tycker om det bäst! Men jag  är jävligt glad att jag tagit mig dit varje kväll nu när jag har haft praktik.. o tycker faktiskt att det har varit rätt skönt att träna på kvällen. Det är liksom andra människor på kvällarna.. man har lite mer energi i form av att man har ätit lite mer än vad man har gjort på mornarna..


Men jag är glad att skolan börjar på måndag igen även om jag trivdes hur bra som helst på den nya praktiken! För att då kan jag ha melvin kortare dagar på dagis, jag kan träna lite mer som jag vill och behöver inte vänta på att Jonas ska komma hem.. jag kan sköta mig själv liksom!! Så det ska bli skönt att mina vanliga rutiner sätts i verket redan på måndag jippi!

 

Det blev rygg för mig idag.. hårt och tungt.. häärligt!!!!! Men nu är jag helt slut har varit uppe liite för länge.. Men jag har suttit här och tittat gardiner.. någon som har några förslag..??!!


Nej nu ska jag fixa ordning mig för natten puss och godnatt människor

Av Jenny - 11 november 2010 17:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 11 november 2010 11:17

Jag hatar att bara sitta.. det är så tråkigt. Självklart är det jätte mysigt att få vara med Melvin och bara sitta och kramas. Men vi båda är nog rätt uttråkade för tillfället.. så gnäll och lite bråk blir det.. Eller nej egentligen inte.. MEN tråkigt har vi iaf!!


Jag vill göra något.. kanske bara gå ut på lekplatsen och leka lite, fast det går ju inte. Ikväll efter middagen ska iallafall jag sticka till sickla och träna lite det är ju min grej liksom och det gillar jag! Träna för mig är inte bara att bli fin utan det är mitt intresse. jag mår bra där inne, jag har min musik i öronen. OM nu det där jävla spotify vill börja fungera.. ja jag är uttråkad helt enkelt.. Jag känner för att ta mig an ett bullbak.. MEN så kanske jag tröttnar under tiden och måste fortsätta haha.. Jag tnkte sova med Melvin nu efter lunchen sen får vi se vad jag har energi åt.. Jag ska ju även kunna vara ifrån Melvin lite om jag ska kunna baka... Och just för tillfället vill han vara nära mamman.. jaja puss på er

Av Jenny - 11 november 2010 10:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards