Alla inlägg den 18 november 2010

Av Jenny - 18 november 2010 19:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 18 november 2010 18:05

Jag skulle behöva veta om ektorps äldreboende är någe bra.... Inge som jobbar där som kan hjälpa mig med lite info?!

Av Jenny - 18 november 2010 06:55

Igår när jag gick in på bloggen så hade jag fått en kommentar i inlägget "farsdag". Där någon i min omgivning skriver att jag har en manskropp och att det är lite äckligt. Alltså jag skrattade faktiskt, ja alla tycker olika och alla kan inte tycka om det jag tycker om. Men en mans kropp hahahaha. Min kropp är långt ifrån en manskropp. Den där rumpan jag föddes med, jag kommerliksom inte undan den hur mycket jag än vill, den putar ut där så fint, sen lite hull på armar och mage är något som kommer att finnas där eftersom jag absolut inte kan sluta äta godis och sånt som jag tycker om.


MEN muskler ja det har jag.. men mina former finns kvar. Jag är rätt stolt över mig själv eftersom jag prestrerat rätt bra, enligt mina egna känslor och tankar. Jag har inte haft de bästa förutsättningarna eftersom mitt monster varit sjuk så mycket, sambon har varit tvungen att jobba rätt mycket. Jag har alltså varit hemma mycket. MEN ändå tränat så fort jag har haft tid. Så jag är stolt över mig själv.


Den största likheten mellan oss människor är olikheten!


Men tänk er själva från detta

 

Innan jag blev gravid.(jag tyckte om mig själv och jag tycker om min kropp när den ser ut så där)

Senblev jag gravid och blev så här

  Gick upp drygt 25kg... eftersom jag inte fick röra på mig så himla mycket.

Efter gravven ja då hade jag ju svårt att få bort kgona eftersom melvin va suk mycket

 

Så denna look och denna kropp är absolut inte jag. Och det viktigaste är väl att man älskar sig själ? Från det där, ett år sen så har jag lyckats till detta

   

så nej jag tycker inte att jag är äcklig, jag är stolt över mig själv! Min sambo han tycker min kropp är hur fin som helst. Så igår när jag frågade honom om jag såg manlig ut började han att skratta... Men som sagt det är tur att alla har olika tycken, smak. för tänk vad tråkig världen skulle bli om alla tyckte samma!


Nu ska vi göra oss ordning för dagis, skola och till sist träning.. jepp träningen blir lite senare idag för att vi behövde fixa lite saker med skolan..


puss på er där ute

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards