Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Våran lördag

Av Jenny - 5 juni 2011 07:45

Ja man hinner med mycket på dagarna om man inte sitter fastklistrad framför datorn hehe. Igår så stack jag iväg och tränade på morra medans grabbarna hade lite tid för sig själva här uppe på finnberget.

  jag är lite slätare än för någon vecka sen men så blir det. Jag får fixa hehe.

Efter min träning tog jag mig hem så jonas kunde sticka iväg och jobba. Jag och Melvin höll oss ute en stund för att sen gå hem och äta lite lunch.


Vi va bjudna på kalas jag och Melvin borta i sickla strand, kl 14. Melvin är ju en liten pojke som gärna sover länge och sover gärna till tre på dagarna. Så enda chansen att komma till kalaset i tid va att få Melvin sova i vagnen och promenera dit.. Melvin sova i vagnen, det lät rätt kört i mina ögon men jag tänkte försöka. Melvin fick leka av sig och fick vara vaken lite längre än annars. Kl 13 satte jag han i vagnen hahah jag fick böjja mig ner för att han ville pilla i håret.. Hör och häpna jag fick han till slut att somna i vagnen. Ja det slutade med att jag nästan fick ryggskott men somnade gjorde han hehe.


vi kom fram till sickla strand för att gå på kalas hos finaste Theo som blev tre år!

 

Melvin blev super glad att få träffa sin gamla dagis kompis. Han kom fram då och då för att se till att morsan va kvar men annars höll han sig med sina kompisar,skoj!!


Vi tog oss hem efter några timmar med kalas och massa barn. Jag hade tjut i öronen hehe. Nej då så hög ljutt va det inte. Men jag tänkte det, är det nu det börjar. Att man ska ha massa barn kalas varje gång ungen fyller år, herregud.... va kul;)!


vi tog oss hem till farfar en snabbis för att hämta upp alla sandleksaker vi lämnat där borta

överlycklig över att få gå hem till farfar blev han. Men när vi väl va uppe och ingen farfar syntes till sa han. "häta pajpajs" (hämta farfar). Stackarn han saknar ju sin farfar.


Jaja nu ska vi mysa lite o sen blir det ut i parken för lek. JAg ska vila från träning nu några dagar för jag känner mig inte helt frisk.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards