Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Gårdagens middag!

Av Jenny - 2 februari 2010 08:09

Va toppen EFTER mycket om och men jag fick Tess att hitta dit hon skulle gå haha. Sen såg jag henne halka ner för backen till östra finnbodavägen haha. Tacopaj stod på menyn och den blev faktiskt god så jag lyckades som vanligt haha!!


Vi hade en jätte trevlig kväll med mat, mycket prat och självklart outsiders då det handlade om fett somde tränings tjejer vi är!


Jag vet att jag sagt det förut men alltså det är helt sjukt va Melvin har fastnat för tjejen Tess. Första gången hon va hos oss kunde han inte släppa henne med blicken, när vi va hos henne så ville hangärna ta på henne. Men igår kväll herregud. Hade jag varit en svartsjuk människa hade jag kastat ut henne med huvet före:). Melvin ville bara vara hos henne, när jag sa kom till mamma så kolla han på mig som att jag va sjuk i huvet o vände sig sen återigen till Tess!

När jag väl tog hanför att byta blöja vet ni va ungen gör, han slänger sig för att komma till Tess och GRÅTER hahahahhahahaha jävla unge. Han har nog blivit riktigt kär. Tess honskrattade åt det och tyckte det va hur mysigt som helst. TILLS armarna hennes fick nog då Melvin är rätt tung. Han ville inte ens sitta hos mig o dricka sin kvälls välling nej han skulle sitta hos tjejen!! Mysigt tycker jag.. tur att han tycker om mig ändå

    Som sagt så hade vi en super mysig kväll. Medan vi satt och titta på biggest loser så började det låta i ytterdörren vi blev lite chockade då vi visste att Jonas jobbade. Men jag sa.. fast jonas har inte nyckel.. hm.. svärfar ja han kommer hem på tisdag kväll. Men sen såg vi ju vem det va.. jo det va Jonas bror som kom för att lämna sin pappas bil han haft. Men vi fick tillbringa kvällen själva då han gick efter hämtat ngt..


Tack tjejenför en bra kväll! Melvin drömde nog om dig. haha

 
 
TEss

TEss

2 februari 2010 13:39

Tack själv vännen! Du är en stjärna i köket och du är en toppen tjej. I helgen kör vi lite träning tycker jag. Då får Jonas va hemma med Melvin. =) Puss på dig!!!

http://www.metrobloggen.se/tsky

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards