Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Idag fick Melvin

Av Jenny - 2 februari 2010 16:17

ta sig ett bad! Fy fan säger jag bara. Vi satt vi matbordet och som vanligt när vi sitter där och äter något börjar han att trycka. Trycka betyder alltså att han sitter och skiter. Ni vet blir alldels röd i ansiktet och ler.. ler tror man at than gör men han tar i så jävla hårt att leendet tvingas fram. Ja han satt där och gjorde sitt! När han va klar så skulle jag ta upp han för att gå och byta. När jag höll han i famnen så kände jag hur något blev upptryckt, varm och gosigt. Ja jag lyckades trycka ut bajset upp på ryggen. Fy fan fy fan fy fan va något jag sa medans jag sprang in till badrumet! Ryggen va full av skit likaså hans nya fina GAP dräkt!!


Men jag började skratt för han låg bara där och log! Sen kan jag tala om för er om ni vill veta... det va typ ingenting kvar i blöjan. ALLT hade åkt upp på ryggen!! Så det bidde ett härligt bad för min prins!! Sen luktade han som han bruka igen..


 
 
Alfva

Alfva

2 februari 2010 17:30

Om vi ändå kunde ta oss igenom ett paket med gröt så.. ;) Hon äter ju inte gröt (eller nåt annat). Ska börja ge henner mer av vår mat nu istället för att krångla med puréer som hon ändå inte vill ha. Bättre att ge henne något hon verkar intresserad av ... Eller ja, får vi hoppas iaf!

Den här veckan är lite tajt! Är bara hemma imorgon och då är jag uppbokad, sen åker jag till Nora.

Men du kanske hänger med på Satsbabyträningen på måndag? Eller kan möta upp efter?

http://alfvan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards