Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Träningen!

Av Jenny - 11 november 2010 23:42

Jepp den gick bra den.. jag va där efter middagen. Alltså min grej är att träna på mornarna.. jag tycker om det bäst! Men jag  är jävligt glad att jag tagit mig dit varje kväll nu när jag har haft praktik.. o tycker faktiskt att det har varit rätt skönt att träna på kvällen. Det är liksom andra människor på kvällarna.. man har lite mer energi i form av att man har ätit lite mer än vad man har gjort på mornarna..


Men jag är glad att skolan börjar på måndag igen även om jag trivdes hur bra som helst på den nya praktiken! För att då kan jag ha melvin kortare dagar på dagis, jag kan träna lite mer som jag vill och behöver inte vänta på att Jonas ska komma hem.. jag kan sköta mig själv liksom!! Så det ska bli skönt att mina vanliga rutiner sätts i verket redan på måndag jippi!

 

Det blev rygg för mig idag.. hårt och tungt.. häärligt!!!!! Men nu är jag helt slut har varit uppe liite för länge.. Men jag har suttit här och tittat gardiner.. någon som har några förslag..??!!


Nej nu ska jag fixa ordning mig för natten puss och godnatt människor

 
 
Ingen bild

Pegah

12 november 2010 20:52

Jenny, jag väntar på ditt lösenord till min mail, du har ju inte skickat än:) shit, va fin du är, du har kommit i riktigt bra form! kan du inte blogga lite mer om vad du har för kost om dagarna? behöver lite inspiration=)

Jenny

12 november 2010 21:21

men jag har skickat den har jag inte... Alltså pegah hahahahaha min kost. haha jag tröck precis i mig två pepparkaks muffins.. hehe!! Är du i göteborg lucia helgen? kanske vi kan synas

 
Ingen bild

Pegah

12 november 2010 23:51

så du äter muffins för att komma i form? ja då ska jag också börja, vill ha så fast kropp som dig! så plz lite mat inspiration kan du bjuda på, trpor säkert du äter nyttigheter för att hålla dig i så god form;) tyvärr, jag ska till karlstad nästa helg, killen fyller år:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards