Alla inlägg under augusti 2008

Av Jenny - 29 augusti 2008 21:56

'ja jag ville bara säga godnatt. Har precis kollat på en film som heter rika vänner. fy fan vilken dålig fillm haha jag vill ha lite action iaf. att det ska hända nåt!! Men jonas trivdes hahaahha tråkig som han är. haha nejdå. Jag är fortf inte på bättre humör så jag ska inte skriva så mycket så jag ångrar mig sen. Utan jag är tyst och snäll o går o läser min bok. Så hörs vi allihopa imorn.

Men somna med ett leende oki. haha.. jag ska iaf ut och promenera imorn bitti för jag börjar bliäcklig i kroppen det är fan pinsamt. Jag har aldrig varit så sladdrig i mina ben lr på min mage. alltså jag är inte tjock men sladdrig. usch o fy va äcklig!!!!! hm. 

Godnatt . sov så gott

Av Jenny - 29 augusti 2008 16:31

Jag har verkligen inte en bra dag idag. Tjurig är jag, det är veckan innan mensen som börjar visa sin närvaro. Usch va tjurig och gnällig jag är, ingenting är bra och ensam känner jag mig oxå!! Långt borta från min familj bor jag oxå jag orkar inte åka dit och de orkar inte åka till mig. Nej jag har inte enbra dag.  JAg brukar försöka alltid vara glad ändå men idag orkar ja inte. plus att jag varit så svag och snurrig snart i två veckor. Ja jag har Jonas, men fan när har killar förstått att deras tjejer behöver kärlek och uppmärksamhet. de ska ju vara de där tuffa kalla varelserna. mensen när de behöver ojda.. Va man ska ge o ge o ge. haha oki lite måste jag skratta för jag är fan gnällig. MEn alla har väl såna dagar!? Jacka nej det har jag inte hittat heller katastrof. jonas undrar om jag går o kollar ner imarken när jag letar jacka haha ja man kan fan tro det!!!

Ringde läkaren idag oxå. mina prov svar hade kommit och de såg normala ut. Då sa jag ja men då får ni kolla nåt annat fö rjag kan inte gå runt så här. jag orkar knappt gå runt i stan ngn timma. hur fan ska jag då kunna orka jobba med 16 små barn som behöver allt mitt tålamod och alla minuppmärksamhet. fan säger jag. JAg hatar att må så här. Ne nu sk aja gvila och fortsätta läsa min bok. Vi kanske syns senare men jag tror mer på en bättre och roligare dag imorn.

ha d

Av Jenny - 29 augusti 2008 11:07

Min syster tycker att det är nördar som visar dagens outfit.. så idag visar jag min outfit till min syster lindas ära. pus spuss

...

Av Jenny - 29 augusti 2008 09:12

HEje igen. Det bidde ingen promenad för jag fastna i boken den är såå himla bra. Asyl heter den. jag har läst gömda som är första boken man ska läsa av de två, shit va bra de är. JAg sitter här och äter frukost faktiskt och funderar på att gå och träna efter frukosten lr lite försiktigt iaf... hm.. ! Sen ska jag in till staden återigen för att fortsätta min sökning efter en jacka. Jag ska kolla lite på replay och NK innan jag bestämer mig för ngn av de på bilderna. Nej nu får ni ha en alldeles underbar dag så ser ni mer av mig lite senare.. kram kram

Av Jenny - 29 augusti 2008 09:08

en liten bild på vårat nya soffbord. och ärligt soffan det är fan mitt hjärta jag ville ha den så fort jag såg den.. såå skön

Av Jenny - 29 augusti 2008 07:12

Hejje. idag är det fredag. Fast egentligenspelar den här fredagen lr helgen inte ngn roll för mig. För nu har jag varit hemma i en och enhalv vecka o jag dööör av rastlöshet ska jag tala om. o Jonas jobbar ändå hela helgen, jätte skoj.Frågade min syster om jag fick låna barnet liten stund lr om jag ska komma till tyresö men det kändes som om att hon gav mig dissen vi får väl se! Jag sitter här och funderar på om jag ska ta mig en promenad idag iaf bara o känna på vem vet de kan bli bättre idag.... ja det kan det faktiskt.. JAg har ingen bra dag idag så ni vet. Nere, uttråkad, veckan innan mens. Ja den är fan jobbig. För jag blir verkligen enhäxa veckan innanmens en häxa som behöver massa bekräftelse och uppmärksamhet o får jag inte det ja då jävlar får ni se på en gnällig häxa. haha. hur mycket jag än vet om att jag blir sån så kan jag inte rå för det. Jag försöker men sen kommer de där känslorna inne i en iaf. Jonas säger att han ska flytta hemifrån de veckorna hahaha stackars pojke. MEn han tror även att det är struntprat att man visst kan rå för de. men NEj man kan itne det. inte jag iaf. R det ingen annan som har de problemen.?? Jaja sånt är livet. Så vi får väl se hur mycket jag har att skriva idag då. Kanske helt enkelt ingenting. För jag är verkligen irreterad o allt det där. Och en sak till jag är suuugen på goodis mest choklad. Men den där MYTEN som alla säger att det bara är en myt om attman får finnar av choklad. Ja menför mig stämmer den iaf. Det kan varenda jävel tala om. hahaha.. oki jag ska vara lite gladare. Jag är ju trots allt söt ändå.. hehe. puss puss

Av Jenny - 28 augusti 2008 21:44

Jenny och Marlon
Av Jenny - 28 augusti 2008 21:30

Hejje alla glada erkänn ni har saknat mig. Vill först och främst tacka för hjälpen med jackorna, svårt är det men jag ska komma fram till ett bra beslut... Nu är det så här att jag och jonas har varit runt hela stockholm idag. Vi åkte och hämtade emily och martin o körde de till mondaybar kryssen, ja de skulle dit o ja jag är fan avundsjuk.. hah anejdå. jag hoppas de får hur himla skoj som helst.. !!

Sen va jag och jonas o hämtade vårat soffbord som hade kommit äntligen, nu behöver jag inte sparka omkull vatten glasen som står på golvet längre utan jag kan ställa upp de på bordet... jippi. O jag ser att MIN Sofie läser min blogg va glad jag blir men jag vet oxå att jag gör henne glad!! Hon skrattar iaf när hon läser det här nu... visst!?  Jag har haft en bra kväll inte haft nå yrsel och det känns toppen,pigg har jag varit oxå. hoppas på att det börjar bli bättre då ra så jag kan börja jobba och träna igen.. då blir fan jag happy.. 

NEj nu ska jag fixa jonas matlådor sen läsa en av de nya böckerna.. 

kram och godnatt på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards