Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Jenny - 1 juli 2009 21:56

Jag har ingen data här hos mormor så det blir ingen blogg läsning för mig. Men tar igen det så fort jag kommer hem eller på syster ysters data. Puss på era skinkor.

Av Jenny - 1 juli 2009 21:48

Jag och Melvin varit på vårat första tupper ware party med massa tanter haha ja ni är tanter! Själva akten va slut på fem minuter, det va människans första gång o stackars henne som blev utsatt för familjen olsson mohaha. Nej då hon skötte sig men kanske lite kort akt. Sen blev det fika bullar, jag va duktig och tog mig bara en halv jag:). Ungen har varit väldans hungrig hela dagen idag, nya ersättningen är grym han spyr inte alls lika mycket. Men som sagt herregud va han ätit idag. Även där på partyt men efter ca tio minuter börja han gnälla igen, så där som bara han kan. Tina, värdinnan, min gamla barnvakt. Ja hon passa mig när jag va en liten odåga. Hon tyckte det va lite skoj när ungen va gnällig. Haha hon har alltid älskat att retas. Men det bästa va att hon bor i samma hus som mormor så det va bara att ta hissen upp o ge han ännu mer mat. Nu ligger han o sover i våran säng här hos mormor. Lite rädd är jag att han ska bli van o sova bredvid mig fasiken han har ju alltid sovit i sin egna säng, jaja det ordnar sig. Nu kan iaf skryta med att han varit på tupper ware party. Puss på er

Av Jenny - 1 juli 2009 18:17

Tog vi vårat pick och pack o mötte upp lilla frida med juni nere vi ica. Vi skulle nämligen ta oss en promenad hem till therese och umgås lite o fa lite kärlek:). Jag kan tala om för er mina bruttor att jag är glad vi fått tillbaka kontakten, dagen va hel nice med massa barn, får jag skriva barn? Det va nämligen ngn som inte gilla att jag skrev unge. Thereses lilla April är som tidigare nämt fyra dagar yngre än Melvin o de ska gifta sig jeho haha. Melvin vilade lite i fridas famn o lyssna när jag säger, där trivdes han o somnade direkt! De va så söta! Melvin blev så avslappnad att han låg och prutta. Precis som mamman sin haha. Sen promenerade jag och frida hem till våra nära och kära. Jonas vi saknar dig! Bilder från tyresö tiden kommer när jag är hemma.

Av Jenny - 1 juli 2009 17:12

Bara tala om för er som inte tål ironi, sluta läs! För jag är den jag är. O min son har fått på recept en annan ersättning för att han spyr FÖR mycket! Jag älskar min Melvin över allt annat och det finns ingenting jag inte skulle göra för han. Men man behöver inte skriva att det är guld och gröna skogar med bebis för det är d inte o jag vågar säga det.



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards