Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Jenny - 9 juli 2009 22:41

gick rätt bra. Det blev bara lite matbröd.. Hitta på ett eget recept och det blev faktiskt bra.. men nu ska ja gbara komma ihåg det till nästa gång haha.


Har inte haft lust att blogga så mycket idag.. Träningen har jag vilat helt från idag. det hra ju regnat så jävla mycket..


imornhar jag liten tjej middag. jag längtar.. jag behöver verklgien få träffa mina vänner .. o bara få snacka o skoja lite. JAg är ju oftast pajasen bland mina vänner så vi får se om det fortfarande sitter i..


puss på er alla glada

Av Jenny - 9 juli 2009 10:58

ställa mig och baka lite bröd nu igen. För det jag gjorde sist. hm det blev fan itne gott. Det va nåtsom jag misslyckades med.. Men ska ge det ett nytt försök nu. o annat bröd oxå.. Kanske blir det lite snickerskakor oxå.. Eftersom imorn ska jag få lite fin besök. hehe..


Kram på er alla glada

Av Jenny - 9 juli 2009 10:01

humör så här på morran. Melvin hade det lite jobbigt mellan fyra o fem i natt. Men sov vi till ca kl nio.... sååå skönt. Nu sitter vi i soffan o myser. 


Puss på er alla glada

Av Jenny - 9 juli 2009 00:02

ärligt så är jag bara så less på massa saker. Är trött på vissa människor, är trött på att bo kvar här borta i bromma!!! Less är jag. less på den här äckliga kroppen äcklig är den fy fan!!!


Ja jag är helt enkelt bara så less!! helt jävla uttråkad känner jagmig!! Ja jag börjar komma tillbaka till mig själv o jag är lycklig o glad.. MEN jag är så uttråkad o less bara!!


Imorn va ska jag göra imorn. jo jag ska sitta här på mitt arsle i soffan!! iaf om det regnar . för va fan ska jag ta mig ngnstans när det ös regnar? körkort.. nej det har jag fan inte. Men även om jag skulle ha det så blir det ett projekt att ta sig iväg ngnstans.. jaja allt blir bättre imorn kanske.. Men just för tillfället är jag less o trött på allting1!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards