Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Jenny - 7 juli 2009 22:16

sin lilla tid.. som alltid när jag ska göra nåt! Men till slut satte jag igång o baka.

 Anledningen till att det tog lite tid innan jag satt igång va att jag pratade med Jessica från flen!! Det är verkligen skönt att prata med henne o jag är lika glad varje gång efter samtalet så tack till dig!!


Nu har jag iaf bakat ihop min mosters recept.. 


Skulle egentligen oxå baka mig små frallor men det orkar jag inte idag. orkar inte stå o rulla o så vidare.. Melvin har sovit i vagnen från kl 20.00 så han va nog trött men vaknar snart o ska få sig lite mat o ny blöja för att sen lägga sig i sin sköna säng!! 


Receptet på Marita limpan


2 dl havregryn

5 dl mjöl. jag tog dinkelmjöl

1 dl hela linfrön

1 dl russin

1 dl hasselnötter, jag hoppade dessa

1/2 dl solrosfrön

1 tsk bikarbonat

1 tsk hjortronsalt

1 tsk salt

4 dl yogurth

2 msk flytande honung

1/2 dl lingonsylt. jag hade inte lingonsylt hemma så jag tog faktiskt äppelmos. haha vi får se hur det blir


blanda alla torra ingredienser. blanda i yogurth, lingon och honung. häll i en limpform. grädda i nedre delen av ungnen i 200grader i en timma 




Av Jenny - 7 juli 2009 21:05

Du och jag för alltid min prins

Av Jenny - 7 juli 2009 20:47

tog oss en promenad till icat här nedanför oss. För jag tänkte ställa mig och baka lite bröd så här på kvällskvisten. Har nämligen fått ett underbart recept av min kära moster marita!! Så det ska testas ikväll. Jag tänker nog oxå baka lite små frallor. För vårat jävla kuk ica har aldrig färskt bröd inne. Det är typ tre dagar gammalt jämt. Jag tror idioterna inte lägger ut brödet när det kommer för det andra ska handlas upp först!! Äckligt. o ärligt skulle de ha det färska brödet framme så skulle brödet nog ta slut lite snabbare!!


Nej så det blir bak.. Jag tänkte bara bada, byta blöja o natta Melvan..  Jag är glad idag .för min träning gick så jävla bra. FATTAR NI!!??


VEcka 30 tänker jag börja med strip n robic. Välkomna ni som vill hänga på!!! Vi måste ju träna så vi kan stå framför våra kärlekar sen mohaha. kram på er

Av Jenny - 7 juli 2009 17:42

Fy fan va skönt det är att träna. Idag har jag och Melvin bara suttit i soffan latat oss och myst hur mycket som helst. Titta på kung fu panda har vi gjort oxå. Men vi båda somnade så skönt.


men jag bestämde mig sen för att jag ville träna min kropp lite. Så fort jonas steg innanför dörren sprang jag till bussen.


Så det blev fyra övningar bröst och tre övningar biceps. Det blev ett lite tyngre pass än de innan. tungt och svettigt. fy fan va härligt!!


Det va t o m med ngn som sa att det inte syntes att jag fått barn hahaha jag skratta lite åt de. för det VET jag att det syns!!


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards