Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Jenny - 2 juli 2009 22:47

Jonas kom till tyresö så här på kvällskvisten för att hälsa på sina älsklingar. Både jag och odågan trodde vi skulle få massa pussar och kramar. MEN Jonas har ju som sagt jour så han har alltså jobbkläder på sig o ni som inte riktigt är insatt vad han jobbar med så kan jag tala om det. Jag kallas det för bajspojke medan han kallar sig själv för rörläggare. O han arbetar alltså med avlopps frågor haha. Bajspojke alltså. Men iaf, vi trodde ju vi ska få massa kel. Men jonas kom in i sina bajs kläder o då vägrar jag vara riktigt nära. Idag hade han inte jobbat med bajs men hallå kläderna stinker ändå och det är massa bajspartiklar på de. Så det blev en liten lätt puss iaf en till mig och en till odågan.Vi saknar dig iaf hur mycket som helst pappa jonas. Nu sover Melvin o strax är det min tur att somna in i skönhetssömnen, tro mig den behövs. Kram på er

Av Jenny - 2 juli 2009 22:41

Va varmt och skönt det är nu då, man njuter ju till fullo. Idag har vi i familjen olsson inte haft en lugnt stund. Vi började dagen med en promenad till alby sjön, där jag, Melvin och syster yster mötte upp mamman våran, mostern. Sen ett par lite speciella människor, malin, fred och avalon mohaha. Nej de är alldeles för söta. Men vi va där o bara njöt av den lysande solen. De andra låg o sola jag stod o putta vagn haha. Sen promenerade vi därifrån ca en timma:). O begav oss vidare till ikea, familjen olsson alltså. Så idag har vi haft fullt upp. Nu är vi hur trötta som helst. Kram kram

Av Jenny - 2 juli 2009 07:32

Blir inte av här i tyresö märkte jag. Det är så mycket sol så man bara vill umgås med familjen. Men jag försöker promenera så mycket det går o många backar blir det. Igår tog jag och frida en backe o herregud den kändes överallt. Spec i vaderna, skönt! Så rör på mig, det gör jag varje dag. Idag blir det till stranden. Kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards