Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Jenny - 28 juli 2009 11:50

Mäkelä här o fixar o trixar. De har nämligen fått flytta ut till husvagnen och där finns det inte ngn dusch eller tvätt maskin.. o ni som har barn vet ju att de blir smutsiga.. hm... Så familjen har fått komma hit o duscha o tvätta lite kläder.. Skoj för mig att få lite sällskap för det är alltid skoj när de kommer hit.


Men jobbigt för Trista och Cattur att inte ha egen dusch o tvättmaskin.. 

Men hit är de välkomna när som helst!!!! Oki isabelle är inte en Mäkelä hon är oxå här sötnöten... Hon sitter o tittar på tv o kramas lite med Tristur.. kram på er alla glada



Av Jenny - 28 juli 2009 08:18

det vila från va allt träning och promenader heter kan jag tala om. För i natt har odågan inte varit sig själv riktigt. Han brukar somna runt 8 -9 o vakna mellan 5-6 för att sen sova vidare till kl 9. Men inatt.. hm. katastrof va trött jag är. Han somnade ju som sagt kl 7 på kvällen.. väldans trött. Sen vakna han kl 23 sen kl 03 o sist men inte minst kl kvart över sju.


Så jag är fan trött nu. Han själv ligger naken i babygymet o pratar och skrattar. Gymnastik är nåt han har börjat med oxå haha. Det svänger om hela kroppen på han hehe.!! MEn jag tror det är viruset han har som spökar. för igår så nös o hosta han rätt mycket.. Men det går över. O i dag får jag försöka hålla han vaken litel ängre än till 7 kanske..


Men hur trött o grinig man än är. så kan man inte annat än le när man vaknar upp till det här..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards