Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Gomorron där ute!

Av Jenny - 2 juni 2011 06:49

Hallå så. Idag är det torsdag/helg, härligt är det! Men det helt jävla otroliga är att Melvin ja han vaknar alltid ca halv sex de dagar vi är lediga!! Halv sex! Men när vi ska upp till dagis och jobb ja då är det svårt att få upp han vid halv sju. Som jag skrev, helt otroligt!


Jag måste bara visa en sak. För några veckor sen fick ju Melvin en hjälm av trillingarna här på gården. En tiger hjälm som han verkligen tycker är hur fin som helst och vill helst ha den på dygnet runt!


Jag tycker inte att han ska ha den på dygnet runt, det blir svettigt, det är inte jätte säkert att leka med hjälmen på huvet ute på gården m.m Eftersom Melvin va så ledsen i tisdags efter förskolan och vaknade upp igår med att vara ledsen så ville jag inte bråka utan lät han ha hjälmen på sig. Han skulle ha den på till frukost, när vi tog på oss kläderna. När det sen va dags att gå ja då ville han fortfarande ha den på för han skulle nämligen ut och cykla sa han åt mig!


Kyckla mamma, kyckla. älmen på! Oki då Melvin du får ha den på. Så vi åkte hela vägen till förskolan med hjälmen på

  En stolt unge! När vi väl kom fram till dagis ja då fick ingen av oss av den så tyvärr fick han ha den på sig när han lekte där ute på gården. Jag tror och hoppas att de hade koll för jag är inte så jävla trygg med att han leker med hjälmen på efter alla historier man hört om de där hjälmarna!  Jag tog inte med hjälmen hem igen haha.


Jag tänkte ta mig en morgon promenad nu så här på morran men jag hoppar nog det och tar mig en träning lite senare istället och avslutar med en promenad till Älta för mig medans Melvin får sova i vagnen. Får trötta ut han riktigt ordentligt så att han verkligen somnar. Men han hinner nog jag tror det är ca 8 km till Älta från sickla! Ja det löser sig. Så nu ska jag mysa lite med Melvin, han har ledsnat lite lätt på min dator och försöker få mig att stänga locket haha. min sötfis!!


Puss på er och hoppas att ni får en toppen dag!


idag fyller min finaste mormor år! Grattis Mormor på din födelsedag. vi ses sen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards