Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Jenny - 8 maj 2011 08:29

Blond

 

Jag för två år sen

 

eller

 

 

mörk?? Kan inte riktigt bestämma mig.. men det blir säkert bra till slut!!

puss igen

Av Jenny - 8 maj 2011 08:24

Gomorron på er där ute, söndag idag och vi fick sova igenom hela natten alla tre. Melvin vaknade upp kl sex i morse men fick då leka med min iphone för jag och Marlon ville sova lite till iallafall. Marlon vaknade upp kl sju och sa "melvin har inte varit jobbig i natt" haha sötnöten!


Nu sitter vi här i soffan efter en god frukost och latar oss lite innan det blir ute lek. Egentligen har jag inte någon lust alls att gå ut men jag måste eftersom det är gårdfixar dag här uppe på berget, så det är bara att gå ut och göra sina måsten där ute. Jag hade helst av allt velat göra något annat skoj kanske dra till nyckelviken eller åka och bada i simhallen men vi va inte med förra gången heller. Jonas ja han kommer hem idag men han kommer väl inte vara i sitt fulla bruk och kunna vara med oss utan han lägger sig nog direkt i sängen tyvärr...


Jaja vi klarar oss, precis som alltid;)!  Nu ska jag klä på killarna för att sticka ut. Solen lyser ju hur skönt som helst och det är ju alltid ett plus. Solen får iallafall mig att må toppen och vara glad!!


puss på er alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards