Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Jenny - 18 maj 2011 06:10

Alltså i kanske två veckor nu har jag tänkt att jag ska gå upp vid fem på vardagarna för att ta mig en morgonpromenad. Anledningen till att det måste bli vid fem tiden är för att jonte myra åker hemifrån ca kvart över sex. Så tidigt blir det.. tyvärr har jag fastnat i soffan på kvällarna och inte lagt mig förrän sent, så att gå upp kl fem då min klocka har ringt har inte varit en chans för mig!


Men i går kväll gick jag och la mig strax efter kl 22 och idag.. jeho jag kom upp!! jag gick hemifrån ca tjugo över fem och kom tillbaka till kl 6!! Fattar ni hur stolt jag är över mig själv eller!


Nu vet jag att det är många som tänker eller kommer att säga.. men jenny du behöver inte göra det där.. Men jenny du är fin och så vidare. MEN vet ni.. jag behöver göra det om jag ska tappa de kg.na jag vill!! jag vet att muskler väger mer än fett men jag vill tappa lite överflöd som sitter på höfter och armar!!


Så tänk och tyck tysta tycker jag.. alla har sina egna mål och ideal till kropppar.. min är att vara vältränad och till sommaren ska jag kunna gå i bikini utan att känna mig dallrig!!


Det va rätt kallt att gå i morse men shit så skönt det va.. oo va härligt det va.. alltså jag fick nog t o m en liten tår för att musiken va grym o det bara va så skönt att gå vid vattnet

  Nu ska jag väcka upp min lilla son för att vi ska ta oss till dagis, jag ska plugga lite inför ett prov på tisdag sen har vi utvecklingsamtal och till sist så ska jag ta mig till gymet för att köra.. BEN fy fan.. hehe.. imorrn har jag vilodag från gymet faktiskt och har tänkt att ta mig till frissan..


Tänkte först ha Melvin ledig men då är det stängt på dagis på fredag så han får vara ledig då istället.. Så frissan here i come;)!! puss på er alla glada!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards