Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Jenny - 13 maj 2011 15:37

här uppe på berget har vi inte gjort många knop idag. Eller vi började dagen med en promenad till sickla för att Melvin ville leka inne med Mia så att jag kunde träna.


När Melvin ropar på någon eller något så ropar han bara ett långt och högt AAAA, AAA. Men idag när vi stod inne på mini sats för att invänta Mia

  Så gick han nästan fram till repan och ropade faktiskt efter Mia.. Han ropade och ropade till slut kom Mia ut för att se vem som stod o ropa.. Melvin sprang då in till mig och blev super glad. Han gillar mia helt enkelt..


Min träning gick super, det blev ben och lite mage. Jag hatar fan att köra ben men det måste göras och när det väl är gjort känns det helt underbart!!


sen tog vi oss en behövlig promenad hem väl hemma gick vi båda och sov i två timmar efter lunchen... tro mig det behövdes för natten till idag gick inte som vi ville överhuvudtaget herregud vilken natt!!!


Men vi sov.. o nu sitter vi här i soffan och bara slappar

  Kanske inte det bästa man kan göra en fredag men vädret är ändå inte toppen så vi tänker stanna inne resten av dagen. Nu ska vi mysa lite innan vi ska ta oss ett litet mellanmål.. puss på er där ute

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards