Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Jenny - 9 maj 2011 06:48

Hallå där ute.

Idag är det måndag, jag tycker om måndagar, jag tycker om rutiner. Det är rutiner som får mig att fungera annars kan jag lätt bli sittandes. Denna helg har varit mysig men ändå jobbig eftersom jag varit själv hela helgen medans jonas har varit ute och luftat sina fötter borta i göteborg med grabbarna.


Min tur att unna mig en hel helg kommer väl den med ngn gång;)! Men igår kväll när Melvin skulle gå och sova kunde jag bara sätta mig i soffan och titta på tv medans jonas fick ta läggningen med allt vad den innebär, härligt va det! Sen i natt sov Melvin i egen säng fram till strax över ett och jag vet att jag kan få han att somna om i sin säng igen. Men av egoistiska själ så stoppade jag om han i våran säng bredvid jonas och stack själv in till hans säng för att få en lugn natt!


Idag blir det träning och sen lunch borta på söder med fina Kim och hennes grabbar för att jag sen ska ta tag i lite plugg grejjer jag har som väntar på mig. Jag har ju tvyärr en tendens att skjuta fram saker och ting till sista sekund men bra till slut blir det ju ändå!


Ja nu har jag babblat tillräckligt.. jag bjuder på lite bilder från helgen

  Grabbarna mös framför tvn en stund. Läs oxå en liiten stund! oki ser att jag redan lagt ut den bilden en gång.. men men sånt är livet ibland!

  Marlon i sin härliga pyjamas och försöker posa precis så som moster och morsan alltid gör.

  Lite inne lek innan vi stack ut och röjde oss trötta.

  Marlon kan ju klä på sig själv och vill gärna välja kläder själv. Så han kom ut till vardagsrummet i dessa byxor, han tyckte de va super fina så jag lät de vara på. Jepp det gjorde jag, annars skulle jag ju typ säga åt han att han inte kan. Byxorna låg i väskan för att de va försmå och skulle till Melvin. MEn Marlon ville helt enkelt ha på sig de.. erkänn att killen är söt.. hehe

Nä nu ska vi fixa oss i ordning här hemma puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards