Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Jenny - 20 maj 2011 06:21

Idag är det fredag och då innebär det träning igen för mig! Även idag tog jag mig upp för att ta mig en promenad, blir fan stolt över mig sjäv. Någon här i huset måste ju bli det och då får det bli jag själv;)!

 

Jag tog bara en 30 minuters då jag kom iväg lite senare än tänkt. Men härligt och svettigt va det. Jag älskar ju min musik så jag går och dansar där på gatorna, tur att de är rätt tomma tjugo över fem på morran haha..


 Nä nu ska vi fixa oss för lite träning och mys sen ikväll blir det iväg mot åkersberga där vi ska sova över till imorn skoj!! puss på er

Av Jenny - 20 maj 2011 06:14

Hallå på er! torsdag innebar vila från träning för mig. Jag struntade i precis allting, hade så jävla ont i huvudet precis hela dagen. Tror att det är för att jag slutade med Tartarus i onsdags och sluta med tabletter som innehåller en hel del koffein kan ju få den verkan håller ni inte med? Jonas håller iallafall inte med ohc säger att jag är den enda.. haha men det tro rinte jag..


Jag hade en tråkig dag i torsdags, jag hatar att inte direkt ha ngt att göra när Melvin är på dagis. Jag hade inte kunna ha han ledig då jag hade ett möte vid halv tolv jag va tvungen att gå på.. Men sen satt jag där i sickla och väntade på att han skulle vakna från vilan. Det är så jävla jobbigt vissa gånger att vi bor så långt från dagis som vi gör. Hade jag haft han här nere hade jag hur lätt so mhelst bara kunna sticka hem och sen gå ner att hämta.Men nu tar det iaf en halvtimma hem sen ska jag tillbaka för att sen gå hem igen. Nej tack!


till slut blev klockan halv två och jag kunde hämta min prins. Även igår ville han leka i sandhögen borta vid hållplatsen

    Igår va det även en speciell dag. Det va faster Jennys födelsedag

 

Första besöket!

Melvin va ju inte sen med att skicka en grattis hälsning

Att kolla in i kameran är inte det bästa han vet haha..


Efter dagis hamnade vi även denna dag ute på gården här uppe.. Melvin har träffat sin kärlek en söt liten tjej som älskar att bli kramad av Melvin haha .. så himla söta ihop!!

Av Jenny - 20 maj 2011 06:02

Så blev det fredag och vi hoppade över torsdag, så kan det gå ibland när man bara vill vara ute o leka med lillkillen:)!


I onsdags efter att jag lämnat av min lilla kille så stack jag till gymet och körde ben, det känner jag av idag kan jag tala om. Härligt är det! Utvecklingsamtalet gick toppen great och Melvin utvecklas som han ska, han börjar även att intressera sig för att vara med de andra barnen nu.. Melvin tycker ju om att leka ensam eller med EN kompis men nu börjar det lossna och jag tror att det är för att pedagogerna gör ett toppen jobb och får barnen att känna sig trygga där inne. Det va ju tyvärr inte riktigt så förr men nu så. Han tycker till och med om att krama sina fröknar vilket jag tycker är underbart eftersom att det är så himla viktigt.


Även barn som inte ber om att få en kram eller ber om att få mysa måste få sin del av beröring när de är på förskolan för det är viktigt!! Jag längtar verkligen till att få börja jobba och jag vet om med mig själv att jag kommer göra ett bra jobb!!! Jaja nog om det.


I onsdags när vi skulle hem ja då hittade Melvin en sandhög vid busshållsplatsen, sån sand som är lite blöt ni vet. Sån sand som fastnar precis överallt och hamnar precis överallt. jepp där skulle han klättra..

    Från början ville han att jag skulle lyfta upp han i högen men jag sa åt han att skulle han upp där får han försöka själv.. till slut lyckades han och tro mig att han blev överlycklig

  Det är så roligt att se, inte bara på Melvin men att när de väl klarar av att göra något själv så blir de så glada och känner sig så stora! Härliga unge!!


Vi kom hem och lekte ju såklart ute på gården här uppe på finnberget

  Jag längtar till att börja jobba men ändå inte. Tiden med Melvin kommer ju att bli mindre då och man kanske inte har tid att stanna upp och leka överallt som nu utan man måste ta sig hem för att laga middag och så vidare. Ja det är ju en sida av allting men det löser vi alltid på bästa sätt här hemma, haha förhoppningsvis!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards