Alla inlägg den 3 november 2008

Av Jenny - 3 november 2008 07:40

hallå såå alla glada.. idag är första dagen jag ska försöka mig, att själv komma till jobbet.. haha vi får se hur det går1!! MEn ärligt jag är mycket bättre nu. mår bara illa på mornar o kvällarna.. Jag får stå ut i några månader till! Men igår så skulle jag o jonas gå o äta lunch på därmed pasta... men jag va så hungrig så jag kräktes ute på gatan. Jonas den jäveln han släppte min hand o gick iväg hahahahahah jag tror han skämdes. fan jag är ju inte tjock än så folk tror väl att jag va bakis lr nåt sånt!! Jaja va gör d om hundra år.

Min mamma har varit här i helgen. mysigt. Vi sågs fredag o lördag. Lördags va vi i nacka forum o shoppa o åt. Kjellekriminell va så lyrisk över ngn hamburger restaurang där inne. så då ville vi alla dit o pröva. Ja det va gott men jag tror jag gillar mc donalds mest! Sen handla jag lite kläder som jag kan ha på mig nu när jag börjar bli fet lite var som.. Ja det börjar fan att dallra o ja ghar aldrig i hela mitt liv dallrat förut. så lite dåligt mår jag men jag vet ju att det går över..

Sen när illa måendet är över o jag kan äta o dricka va ja gvill då ska jag säta igång o träna igen.. mm me like..!!

Ha en trevlig dag nu ni alla glada. jag ska äta mina rostade mackor med te nu. pus spuss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards