Alla inlägg den 13 november 2008

Av Jenny - 13 november 2008 06:50

Alltså att vara gravid är inte min grej. fy helvetes jävla skit va dåligt jag mår precis varje dag. varje jävla fucking dag. jag kan inte äta allt.. då spyr jag. o tro mig då är det nyttiga saker det handlar om vatten haha det kan jag inte ens dricka i mina drömmar!!!! jag orkar inte för jag ser ut som en jävla äcklig otränad tjej. ärligt jag har fått celloliter lr hur det stavas på hela benen o jag dallrar. jag brukar ha en väldigt omtalad bakdel. men nu.. den hänger o den är inte fin på långa vägar

Alla säger ja men de blir så när man är gravid. Jaha o varför ska det bara bli så. hade jag kunnat träna o inte mått som jag mått så hade det itne blivit riktigt så kan jag tala om. För rör man på sig o äter bra så får man inte de där äckliga groparna på benen.. Så nej det BEHÖVER inte bli så bara för man är gravid.. ;Men för att jag nu inte tål hormoner så blev det så. Jag ska försöka mig på promenader men fan varje jävla morron spyr jag. o sen på kvällarna kan jag inte äta middag för då spyr jag. fy fan.. haha bitter har jag blivit. o  jag mår så dåligt för jag är så äckligt ful. o är ligt jag har fått nå jävla prickar i ansiktet så t o m barnen på dagis blir rädda hahahahahah katastrof.!!


MEn det blir säkert bättre... lr va säger ni söta människor 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards