Alla inlägg den 19 november 2008

Av Jenny - 19 november 2008 07:21

Haha jag har inte nå fantasi om mina rubriker... som ni kanske märkt..

men iaf gomorron idag är jag lite sen.. men det bryr jag mig inte om.. så deså.. förresten skrev jag att jag skulle på anställningsintervju på onsdag nästa vecka?? jaja det ska jag iaf jeho!!!!


Malin. ärligt talat va behvöe rjag berätta kolla på bilden.. de är hur fina som helst.. det va en som köpte de förra veckan på mitt jobb sen ville alla ha de.. men jag passa nog bäst i de. mohahahaa.


Jessica tack så mycket.. hahahaha men jag hade en väldigt förstår tröja... hahahaha för igår shit i helvete va man blir vätskig jag ser ut som en kött bullle.. men det är fin fint.. jag ska ju hård träna sen när jag väl blivit den där mamman!!!


Jag tänkte bara skriva gomorron o så.. för jag har inte så mycket att skriva. jo att jag va uppe till tio igår för ja gva tvungen att se på desperata hemmafruarna.. shit alltså jag är verkligen beroende av de.. Går inte att missa... 


puss på er.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards