Alla inlägg den 18 november 2008

Av Jenny - 18 november 2008 16:22

Ja jag kom till jobbet.. idag va jag faktiskt fin oxå.. hehe.. men iaf..

en mamma kom o va arg vi prata lite sen blev hon glad igen.. Hon maila chefen om sitt missnöje men oxå det hon tyckte om mig... "hade inte jenny varit där idag hade jag tagit hem min dotter" Sen skrev hon att jag är så glad o entusiastisk o har massa energi. och hennes dotter älskar mig.. ja jag blev så glad när jag läste det där. då kanske gubb jäveln fick sig en tanke ställare.. ´"va fan ska alla föräldrar säga när jag säger upp Jenny" Men han kommer väl ljuga för de som han tydligen har ljugit för mina kollegor. ATt jag inte har börjat utbildningen. Men det sörru det har jag. Jag tänkte säga det idag. Men på min rast så kom han in i personalrummet ojag kände hur jag bara koka. Jag hade ryggen mot han. han försökte hoppa in o prata med mig o den jag prata med. men mig fick han inge svar från jag liksom ignorerade han så där som ja gkan. på ett bra sätt!! Han blev nervös o för att han itne hade nåt att säga ska ni få höra hans kommentar till mig:

Men hur kommer du i dina byxor jenny.

Jag: ja jag stoppar benen i de. utan att titta på han

Han : men de är så tajta.

Min kollega.: men hallå det är tajts..

ärligt  bara för att ha nåt att säga .. va fan är fel på han.


Jag ska iaf prata med han när ja ginte r lika arg. lr så skriver jag ett brev till han. för då får jag verkligen ner allt jag tycker och känner!!!!! Jag ska oxå meddela han att nästa gång han ska göra så mot ngn borde han prata med personen om det innan sista dagen är slut. inte att hon lr han ska behöva ta upp det.

haha märks det att jag tänker mycket på idioten. MEn jag tror fan att det är därför jag har så braiga dagar. för jag vet att jag ska kunna hämnas han.. mohahaha

JA jag har haft en bra dag idag me. fan det går framåt.. får vi hoppas.. idag ska jag äta samma mat som igår. haha va o handla kyckling precis..


puss på er. ni får en fin bild på min outfit idag me.. o säg inte nåt om magen oki. puss puss

Av Jenny - 18 november 2008 07:16

Gomorron.. jajag kräktes som vanligt på morran.. men det brukar jag göra.. sen brukar det vara bra. Nu har jag ätit frukost jag kan nu äta yougurt med banan... hahah det blir bara mer o mer nyttiga saker jag kan äta.. jeho..

Tror bebisen börjar tycka om sin mamma nu.. hehe.. JAg hade en fortsatt bra kväll igår men jag gick dock o la mig halv nio. haha ja man blir fan trött av att vara på tjocken.! Det värsta är att nu har jag en liten mage men inte så man SER att jag är gravid. så när jag typ va på träningen lr går på stan så vet ju folk inte att jag är gravid utan de tror bara jag är lite rund av naturen.. jag gillar inte sånt.. nej jag är fan kropps besatt men låt mig vara det. annars är det ju inte jag!!!!


Idag ska jag få träff amin Maija jeho.. vi ska väl mysa omkring lr nåt sånt... shoppa får jag inte.. hm men jag råkade göra det igår. Gina tricot har nämligen leg ins som ser ut som jeans när man har på sig de. skit häftiga ska jag tala om. så idag ska jag hade på mig och en stoooor jävla tröja över. hehe.. jag kanske tar en bild får se hur mycket tid jag får över.. 


Puss på er alla nu.... o hoppas ni får en underbar dag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards