Alla inlägg den 16 november 2008

Av Jenny - 16 november 2008 17:49

helt enkelt bara så less

Av Jenny - 16 november 2008 13:48

Jonas håller ju på o fixar med taket o han är jätte duktig.. men nu vil han ha lunch.. spagetti o köttfärssås.  men ihelvete jag kan itne ens lukta på köttfärssås utan att spy. hur fan ska jag klara av att laga det. Men han blir sur o arg på mig o säger att han får göra allt. Men ihelvete då jag kan inte!! Spagettin har jag kokat resten får han fan göra själv.. hahahaha jag kan inte oki!!

IDag ska vi på middag hos hans coola pappa det blir trevligt tycker jag för han gör så himla god mat.. mmm smaskens!! puss igen

Av Jenny - 16 november 2008 11:05

Hej alla glada

Igår va jag ju som sagt hos min söta Maija som idag blir hela 26 år. Det va jätte trevligt. med massa söta tjejer och massa god mat.. Jag åt för tre. hahahah.. ärligt det va super gott.

Det va ett gäng finnar oxå eftersom maija är finne.. men de satt lite mer för sig själva. o så prata de finska. så de prata jag inte så jätte mcket med.

Men jag och maija o hennes sambos syster, maria. och viktoria satt där nere o hade hur trevligt som helst. JAg är glad att jag gick dit!!!! Jag behövde nog det.. men haha jag blev trött kl nio.. men de gillade mig ändå.. men vi halv elva kom jonas o hämta mig. plus tre tjejer till somv arit där!! De skulle till garbo allihopa. så vi tog med oss tre av de! O världen är så jävla liten. en av tjejerna har varit tillsammans med en gammal barndomsvän till mig.Sen hade det varit en annan tjej där. som jag sa till maija att jag kände igen men hon visste inte vart ifrån. Men det fick jag reda på sen. hon är gift med en annan gammal barndomsvän till mig. o jag har träfat henne en gång för ca tio år sen. fan tufft va. haha.1


Jag är ju som sagt gravid o lite tjurig är man då. om man itne får som man vill. om man inte får uppmärksamhet o så vidare.. Jonas han är en jävel på att inte ge uppmärksamhet så jag blir lite klagig. stackarn. men jag får gottgöra han sen när jag är en glad jenny igen.. Men iaf när ja gkommer hem.. Jonas bror fredrik har varit hos oss under kvällen. och ätit saker. men inte plockat undan efter sig... oooo jag blev tokig. haha så ni förstår jonas har det inte lätt!!


Jonas är så duktig med taket nu målar han det sista sen ska spottarna i .. det kommer bl så fint.. jaja vi hörs lite senare. puss på er alla glda

duktig pojke

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards