Alla inlägg den 20 november 2008

Av Jenny - 20 november 2008 17:32

så gott det va.. jag slängde precis i mig en kebab rulle. fan va gott det va.. oki onyttigt. men shit va gott. hahaha ...


Ja oki nu är det så här.. jag tog mig mod idag o pratade med Emil omva han har gjort. fy fan  han hade inget att säga.. inge försvar.. han satt o erkände att det är för jag är gravid.. han försökte hålla på o säga att jag inte går min utbildning men jag sa ca fem gånger att jag gör det. sista o sjätta gången fick jag prata med han som ett barn för att han skullle förstå. 

då sa jag EMIL bara för du vet att du har gjort fel nu o ite har nåt att säga så kan du inte förneka det jag sitter o säger till dig. nu får du lyssna på mig. jag går skolan o jag är klar när de andra är klara. så nu får du inte yttra dig nå mer om det. Men iaf. jag orkar inte ta hela samtalet här. men så mesig trodde jag inte han va.. o att han satt o sa  att jag har rätt typ. trodde ajg inte heller. jag trodde iaf att han skulle ha nåt mer o säga. men nej!!! Han satt o mesa sig!!!


JAg ska iaf b örja säga till föräldrarna nu.. mitt vikariat går ut i december och det kmmer inte bli förlängt som jag trodde. om de frågar varför kommer jag säga. Jag VET inte men jag har en aning.... Fö rhan ska inte tro han kan säga nåt annat så han ser bättre ut.nej nej...

MEn han höll ju på o säga flera gånger att jag inte börjat utbildningen. men efter han sa det så sa han. Men du är välkommen efter din mamma ledig het. hahahahahaha men om det är nu som han säger att jag inte börjat skolan. då kan jag ju inte komma tillbaka. hahah han motsäger sig själv så mycket. nej men det känns bra nu iaf att jag prata med han.. han trodde nog inte det om mig. att jag kunde bli arg. jhan såg rätt nervös ut. mohaha.. 


Men nu är det jogrt iaf. o så fort jag kan så sticker jag.. fatta!!!


INgen som har arbete åt mig. jag är faktiskt duktig o jag lär mig fort. jag behöver bara ett vikariat i ca tre fyra månader.... !! vad som helst!! puss puss

Av Jenny - 20 november 2008 07:31

Oj oj jag har stått ut den här veckan oxå.. Idag är det torsdag.. ja som ni redan visste eftersom jag talade om det i rubriken..

Igår fick jag en dålig kväll usch va jag mådde illa. klarade knappt att kolla klart på greys anatomy... men det gick. o idag mår jag illa oxå. iaf nu på morran!! MEn det går nog över ska ni se. JAg tror det kan vara stressen över allt som händer på jobbet. FAn jagligger o tänker hela tiden på va jag ska säga till Emil!!!!! min chef..!! JAg ska fråga han va han ska säga till föräldrarna. för de. nej nej de ska han inte få ljuga för... Mamman jag berättade för sa till mig. ärdet nåt så ställer jag upp direkt. JAg bråkar för dig. fan va glad man blir.. då är man verkligen omtyckt.. Så det gjorde mig lite starkare

Jag vet att jag inte brukar vara så här feg  jag brukar alltid vara den som går o säger va jag tycker o tänker.. Men fan jag är lessen den här gången. jag känner mig så sviken och lurad!!! Han är en äcklig orm. O om han säger nåt som gör mig arg.. ja då.... så det hade varit bra om ngn av mina kollegor är med mig när jag pratar med han. haha spec nu när jag är gravid.. men ja glovar jag ska sluta tjata om det här nu. OCh tala om när jag väl pratat med han. o va som hände o så vidare..


Imorrn ska jag kasta ut jonas från hemmet o så ska maija o stella komma hit o äta middag o massa godis... mmmm d gillar vi!!! Nej nu ska jag fixa mig lite.. så jag kan åka till mitt fina fina jobb.. 


Puss på er o ha en alldeles underbar dag idag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards