Alla inlägg den 17 november 2008

Av Jenny - 17 november 2008 20:10

ja jag prata inte med chefen idag. Men jag behövde faktiskt inte. för en anställd på dagis som va sjuk förra veckan va tillbaka idag. o hon blev arg.. hon sa. men han har ju sagt hela tiden att du ska få stanna kvar om du börjar utbildningen. så hon prata med han. Men till henne sa han att jag itne börjat skolan än. jävla idiot. men idag har jag iaf mailat två olika rektorer.. O grannen  plinga på dörren nyligen o hon tycker jag ska ta kontakt med jämo för man fick inte göra så.. man kan göra ett "case" av det där sa hon. haha lite chickt..!! Jaaj men idag ärligt jag har haft en underbar dag idag. jag har liksom varit glad o pigg hela dagen. jag har t o m tränat.. fattar ni jag har tränat idag. jeho.. jag körde lite rygg o armar o lite lite kondition sen blev jag yr så jag gick!!

Jag har oxå lagat mat hemma idag. hahah idag har jag som sagt haft min braiga dag. JAg gjorde en sån himla god pasta sallad med kyckling feta ost och pest. svin god ska jag tala om. Ska noggöra den imorn me. hahahahah jag är gravid oki!!!


Nej nu ska jag ta mig en glass. o fortsätta min kväll på ett bra humör. jag är nog på bra humör för den där jävla gubben kan pissa ner sig snart. mohahahaha.. puss på er alla glada så hörs vi

Av Jenny - 17 november 2008 07:33

Gomorron på er. Ja nu är det måndag igen. Jag har haft en bra helg utan att behöva kräkas. Men nu kom den här måndagen när jag va tvungen att springa till toaletten. det kan bero på att jag inte vill till det där jobbet längre!!! Idag ska ja gväl prata med han. men fan jag kanske inte vågar men jag ska försöka våga.. ja jag brukar vara tuff men ändå!!! Om jag bara hade haft ett annat jobb så hade jag gått direkt därifrån utan att blinka!! Men det är väl ingen som vill ha mig nu när jag är gravid även om det bara handlar om kanske tre fyra månaders vikariat.. jaja vi får väl se va som händer! Nu ska jag äta min frukost iaf o sen dra mig vidare mot solna jippi..


Vi höres sen. kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards