Alla inlägg den 7 november 2008

Av Jenny - 7 november 2008 18:21

nu ska vi dra oss mot flen. ja det är sååå skönt där borta. ingen att bry sig om förutom sig sjläv. o så kan man promenera i skogen o äta massa gott.. men vi hörs o syns på söndag. jehol då ska vi kolla en annan lägenhet. hur mysig somhelst. oki nu åker vi.. mat ska jag ha oxå fö rhungrig är jag.. hm. undra va det blir mc donalds kanske.. mmmm smaskens. hahaha puss puss o ha en alldeles underbar helg..

just d vi ville ha me marlon oxå min sötaste systerson.. men vi fick inte. ärligt vi fick inte. för kjell kriminell vill ha han hemma. hallå ni får fan träffa han varje jävla dag... fatta.. 

Av Jenny - 7 november 2008 08:29

hallå sååå.. nu är kl halv nio o idag börjar man ju kl tio . såå skönt.. Men har egentligen ingen lust över huvudtaget att åka till jobbet idag.. Fy fan va ont imagen jaghade i natt. på höger sidan lite över naveln. alltså jag trodde jag skulle dö så ont gjorde det.. JAg kunde inte röra mig o absolut absolut inte ligga på sidan. det höll väl i sig en kvart.. Så jag vill bara vara hemma idag o ta det lugnt.. Hahah har ni varit med 16 trotsiga snart treåringar när ni varit gravida så förstår ni. Fan haha a mitt humör är katastrof. o de. de bråkarj u om allt man ska göra.. Men jag är stark. o lyfter upp de i en arm så de kommer me.. men det kanske jag itne ska fortsätta göra nu. när jag har haft så där ont.. ja man får se va som händer.


Idag är det fredag o som jag sagt så trivs jag inte i min lägenhet. alltså missförstå mig inte nu för den är super fin men jag trivs inte helt enkelt. Så jag vill flytta. mendet funkar väl så där lagom nu med alla kriser. Så i helgen åker vi till Flen ja till flen. Jag trivs där ska jag säga. Ett stort hus med massa rum man kan gömma sig i. Sen massa trevliga människor. så det blir mysigt. När vi är där så äter t o m Jonas massa skit o det är mysgit att sitta två o svulla... håller ni inte me.. 


Nej jag ska väl börja göra i ordning mig så jag kan åka iväg. jo förresten jag har börjat åka buss till jobbet nu. o det går jätte bra än så länge. bara jag har choklad med mi gi väskan ifalln gn luktar äckligt. hahaha katstrof ja jag vet.. O härom dagen blev jag såå jävla förbannad på sl. Först så va den första bussen jag ska ta en jävla kvart försenad. Sen sså sk ajag byta buss på en hållplats. så jag gick av såg att den andra bussen kom. men den jävla fitt bussen, den åkte bara förbi.. kuk skaft!!! Så jag fick GÅ en jävla bit. men det är väl bara nyttigt men inte när man inte mår toppen. men jag gick o hade grym musik i öronen haha t o m så jag fick tårar. nej nu blev det för långt skrivet. vi hörs en annan dag. puss o kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards