Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jenny - 3 december 2008 20:26

Ja jag har varit borta länge nu men fan jag har inte haft lust o skriva. JAg har haft massa att berätta. men inte ngn alls lust att sätta mig ner o skriva ner allting.. jag har varit på väg flera gånger men hejdat mig.


Idag är det ju onsdag som sagt o jag har jobbat som vanligt. Igår va jag iaf hos frisören o blekte min utväxt o klippte mig jag blev riktigt snygg om man tar bort alla jävla äckliga finnar jag fått då ra.. Min bebis har damp tror jag.. "det" kan inte låta mig vara. hehe..Alltså ärligt båda mina kollegor har varit sjuka den här veckan o jag har haft en jävla blond vikarie. Jätte söt snäll tjej. men hon kan inte jobba med barn. Hon kan itne säga åt de. då ropar hon på mig!!! hon bara sitter där o säger inte nåt. hon ser att barnen bråkar skriker springer river. o hon sitter där o väntar på att jag ska komma.. Ge min blick så de går o sätter sig o läser.!!! Nej så den här veckan har varit stressig så min rygg dödar mig kan jag tala om!!! O då har jag tänkt så här. Nu gjorde det minsann inte nåt att jaginte va utbildad.. äckliga chef.. en sak kan jag tal aom.. han jobbar åt pysslingens förskolor!!!!!!!


Idag va jag o Jonas o kolla på barnvagnar.. tidigt jag vet men vi titta bara på va vi kan tänka oss.. O jonas hitta ju sin drömvagn då hahahah jag som trodde itne han kunde nåt.. han kunde mer än mig!! MEn det där med barnvagnar fy fan säger jag!!!! Men det lbir säkert bra tills lut.. 


NEj nu ska jag titta lite data sen sova. puss på er


Förresten på fredag bär det iväg til göteborg vi ska ju ha monter på lucia pokalen.. proteinkungen ni vet.


O jag vill passa på att hejja på Anniebunny!! DEt kommer gå fin fint.. 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards