Alla inlägg den 29 december 2008

Av Jenny - 29 december 2008 13:33

Ja så va det måndag igen. Måndagen efter julafton o all helg.. Men fan för mig är det fortf helg eftersom jag är sjukskriven .. hur kul är det då.. JAg har märkt en sak. jag läste igenom min blogg igår. Eftersom jonas bad mig att få läsa mig blogg. eftersom alla i min familj plus den där adopterade saken jämt ska ta upp den....!!! haha.. Men jag lästel ite iaf.. fan jag va mycket gladare o roligare i min blogg förut.. hahaha jag tror den här graviditeten har satt sina spår...Men vet ni vad, det gör inte nåt. för om ca fem månader är jag glad igen.. jeho. hahaha för då kommer våran lilla pojke!!!


JAg va hos sjukgymnasten imorse för att hämta nåt som heter tens, som ska verka som smärtlindring för min rygg hoppas den funkar.. Så jag iaf kan gå till affären fram o tillbaka. JAg är lite låg idag men sånt är livet jag är väl söt ändå.. hahah lr inte!! 


Jaja jag ska göra mig lite finare nu för jag ska iväg o äta nåt gott. kanske pizza.. nej så klart inte jag äter väl aldrig sånt. mohahahaha.. puss på er så kanske vi hörs senare idag..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards