Alla inlägg den 24 december 2008

Av Jenny - 24 december 2008 08:17

Jeho idag är det julafton. men fan jag har ingen julkänsla .. o jag brukar ändå ha det. fixa o dona men jag har mått pyton sen i måndags.. ni ska få höra..


I lördags va jag ju med jonas i bajsbilen flera timmar. hahaha o tro mig jag blev sjuk av det. så hela måndagen låg jag hemma o spydde.. alltså så fort jag fick imig nåt i magen spydde jag upp det. så jag sprang fram o tillbaka till toaletten som en åsna. O vi som skulle fira tidig jul med min familj.. Vi åkte dit. jag åkte i tränings kläder för jag va så dålig.. SEn när jag gick av bilen så kräktes jag en gång på vägen dit. sen utanför min mosters staket sen kan jag säga att jag bomba hennes gräsmatta.. haha sen fortsatte jag in i toaletten. hahah så ni förstår hur jag kanske har haft det.. fy fan säger jag.. Igår kräktes jag bara en gång sen va det oki o jag kunde äta lite på kvällen.. Så nu . jag ska aldrig mer följa med jonas i bajsbilen.. haha


Men idag är det julafton o idag mår jag bra. jeho. haha än så länge iaf

Jonas syster åkte från linköping igår för att fira med oss. men hon åkte kräkandes.. ja så jag får se om jag vil träffa de. för jag vill inte bli sjuk igen för min bebis skull.. Hon kräktes hemma o hela vägen hit i bilen.. Alltså förstår inte människor att det är välidgit smittsamt med maginfluensa+?!!! JAg hade bara fått ngn bakterie i mig.. så jag smittade inte. men fan maginfluensa smittar o ajg vill inte bli dålig igen.. Min bebis är trött nu. jaja folk kanske inte tänker fullt ut på julafton... Så vi får se va som händer idag. Antingen blir jag ensam här hemma lr så kanske jag tarm ig till tyresö får se om jag orkar..


Men iaf. nu ska jag äta lite sen städa senåka hem til min far faktiskt, han hade ngt han ville ge mig o lilla jonas.. puss på er o ha en alldeles underbar dag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards