Alla inlägg den 10 december 2008

Av Jenny - 10 december 2008 22:03

Regler: Sätt in dessa regler på din blogg. Svara ärlig på frågorna! Utmana andra genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Du har barn…Inte än men om ca fem månader.

Du använder dig av en kalender…Ja den jag har i mitt huvud...

Du äger mer än ett kreditkort…nej

Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr…Eh... under tiden jag varit gravid? Då r det nog oftare

Du äger mer än två datorer…Nej

Du äger en egen bil eller motorcykel…Äger o äger.. det är jonas.. (allt jonas är mitt)

Din plånbok är tom på kontanter just nu…Ja

Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka…Nej

Du skulle aldrig kunna vara utan sex…Nej absolut inte, men under en graviditet är det lite annorlunda.

Du vet hur man byter olja i bilen…Om ngn visar mig.

Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka…Nej

Dina enda vänner är från din arbetsplats…Haha hoppas inte det!

Du har varit på ett tupperwear party…Nej

Du är överviktig enligt dig själv…Just för tillfället har jag fetma.

Dina vänner uppfattar dig som snål…Nej

Du har spottat någon i ansiktet…Haha…Det tror jag inte.

Du har fler räkningar än du kan betala…Nej

Kommer du ihåg alla du har haft sex med…Ja

Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök…Ja

De flesta av dina vänner är äldre än du…Nej

Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten…..Just för tillfället får jag vara glad om jag orkar stanna uppe till åtta.

Du tvättar alltid dina egna kläder…Ja och Jonas kläder.

Du röstar…Ja

Har du läst Kissies blogg någon gång?…Vet faktiskt inte vem det är.

Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång…Nej,det piper i telefonen när ngn fyller år.

Du gillar att gå ut och gå själv…Ja, jag måste gå själv för annars kanjag inte lyssna på min underbara musik i öronen.

Du gillar ordet FITTA…Absolut.

Du har tittat på pratshower…Nej usch o fy.

Du dricker kaffe minst en gång om dagen…Har inte blivit så vuxen än.

Du vet hur man diskar…Helt ärligt har jag glömt hur man gör..

Du älskar Blondinbellas blogg…Hur kan man älska nåt man aldrig har läst.

Du vill göra något förbjudet…Vem har sagt att jag inte redan gjort nåt...

Du har haft sex på första dejten…Nej

Du kan räkna till 10 på något annat språk…Ja det kan jag..

När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland…Ja

Du är smartare än dina syskon…Jo i vissa fall. men i vissa fall är fan min syster smartare.

Du kan klippa gräset…Ja

Du har haft sex i bilen…Kanske kanske inte

Du kan simma…Ja

Du kan mer än två språk flytande…JA men detär inte nåt jag tänker bevisa här.. hehe

Du kommer ihåg att vattna blommorna…JAg äger inga  blommor för jag är glömsk

Du pluggar när du måste…Ja

Älskar Pizza…Älska r väl att ta i.

Du tränar regelbundet…Jag gjorde det tills jag fick en bulle i ugnen.

Människorna på Starbucks vet vem du är…Det tror jag inte.

Din favoritmat är hämtmat och restaurang…Nej

Gillar du ordet KUK…Ja

Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein…Jag säger ju att jag inte är så vuxen än.

Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver…oftast.

Du kan laga mat själv…Ja jag tycker om att laga mat.

Du tycker att politik är intressant…Inte ens omjag måste.

Du gillar vin…NEj.

Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag…nja kl nio.

Du har alltid en penna på dig…Nej

Du har fått kvarsittning i skolan…Ja

Är det romantiskt med vin…Ibland

Du har en mobiltelefon som kostar mer än 5000 kr…Nej

Du förstår politiska skämt första gången de sägs…Kanske

Du kan skriva snabbt…Ja just därför många slarvfel.

Du har förstått att vädret ändras för varje timme…Nej

Du använder internet varje dag…Absolut.

Du har skönhetsopererat dig…Nej

Du behöver rensa din garderob…Ja

Du vill ha en Sodastream i julklapp…JA tack.

Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den…Ja om den är nå intressant.

Av Jenny - 10 december 2008 13:14

Nu i mörkt hår. jag saknar oxå mitt mörka hår lite granna

Av Jenny - 10 december 2008 12:51

Jag såg en bild på mig hos en kompis. den är väl tagen för ca två år sen precis innan jag flytta tillbaka till sthlm från göteborg. Fy fan min kropp va faktiskt fin förut.. o alla säger at jag är fin nu fast jag är gravid.VArför säger man så.. varför ljuger man för??!!


Haha min familj o sambo är iaf ärliga... min mamma t o m skrattade åt min rumpa ju. katastrof. alltså!!! Ja men jag vet att jag kan komma tillbaka fast ännu hetare så vi väntar o ser lr va säger ni.. jag visar er bilden iaf.. 

Haha nu när jag sitter o skriver de thär kan jag ju oxå tala om att jag är väldigt sugen på en pizza ahahahahha fan jag döör. att vara gravid är inte nå lyckligt överhuvudtaget jo själv klart när klimpen pluppar ut ur snippan. Men inte under själva graviditeten.. Det är ett helvete kan jag tala om!!!!!! Fet, äcklig, finnig.. tjurig.. elak.. haha jag trivs kanske lite med att få vara elak.. mohahah .. jaja puss på er nu

längtar tillbaka lite..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards