Alla inlägg den 8 december 2008

Av Jenny - 8 december 2008 18:32

Nä men hej på er alla glada!! Idag är det måndag o vi kom hem i natt från göteborg.. Det va hur bra som helst där o jag fick träffa min Sofie!!!! haha hon såg ut som haltande lotta bara..


Vi har ju fått gått upp tidigt precis varje dag o stått på våra fötter  flera timmar. Men jag har ju haft med mig emely så vi har gett varandra lite positiv energi jeho.. NEj men jag har haft en super bra helg med massa glada återseenden!! O självklart Så kom Mauricio etta!!!! 


alltså jag måste berätta en sak. lr oki flera.. haha.. folk har ju sett min mage.. DET VET JAG!!! för det första de kollar på när de ser mig är magen. men de säger inte nåt. sen när jag väl säger nåt spelar de så ovetandes. hahaha skoj. SEn va det en gammal vän som sa att hon inte såg nåt alls. då sa jag men snälla diana ljuger du rakt i mitt ansikte. så sa hon .nej men jag ser absolut inte nåt.. ja där kom den första lögnen då.. haha. Sen va det en annan kompis som va lite orolig o fråga mig om jag gått upp ivikt lr om jag va gravid..

Idag har jag varit sååå seg så jonas va tvungen okomma ohämta mig från jobbet. fy bybblan säger jag.. men det går väl över det med..


Jag är gravid. jeho.. hahah nej nu ska jag sluta så hörs vi väl en annan dag. kram kram på er alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards