Alla inlägg den 15 december 2008

Av Jenny - 15 december 2008 20:55

skämtar ni med mig lr?? den där blondinbella har skaffat sig en jävla tvdagbok som sänds kl 2100 oxå.. !!! MEn fy fan va pinsamt.. nu får de ta o sluta!!!!!

Av Jenny - 15 december 2008 18:28

HEjje alla glada. Ja så va man hemma igen då.. jag håller på o kokar pasta tänkte göra mig en ost o skink sallad.. eftersom jag inte kan använda ugn o stekpanna så blir det såna middagar för tillfället!!

Jag satt precis o kolla på glamour hahahaha katastrof att den serien ens finns kvar hahah va bara tvungen att dela med mig av det här.


JAg har itne så mycket att skriva idag men ville iaf bara säga hej hej.. Alltså de på mitt jobb tycker jag ska anmäla chefen men ärligt så orkar jag inte. fan det är hur mycekt som helst o eftersom jag redan har det så dålig i min graviditet så villl jag inte förvärra allting.. så jag låter nog det vara o sticker så fort jag kan bara..


Nej nu ska jag göra sallad då. puss på er alla glada

Av Jenny - 15 december 2008 08:36

Ja så va det en ny vecka det går fan snabbt alltså.Snart ploppar sötisen ut ur snippan på mig.. hehe.


Igår hade jag en väldigt jobbig dag.. mina kräkfasoner va tillbaka.. O jonas ber mig att rycka upp mig. ärligt.. kan man inte få må dåligt.?  Kan man bara inte respektera o acceptera läget??!!!! Man kan inte rycka upp sig när man ligger o spyr upp allt man fått i sig..det går helt enkelt inte. hur mycket jag än försöker.


Jaja jag orkar inte klaga mer o jag orkar inte bry mig.. Han har iaf blivit hur mycket bättre som helst ändå.. så man får väl bara ta d... 

Som hans chefs tjej sa till mig på julbordet vi va på.. Hon sa att hon blev förvånad att jonas höll mig i handen .. för han rörde tydligen aldrig sitt ex.. mohahaha. haha ja det känns väl bra.. jaja nu har jag fått klaga skönt. 

Nu ska jag till jobbet. det känns så där. jag hatar min chef. jag känner äckel känslor när jag ser han. för han är en sån person som smörar o smörar sen hugger han.. Men tro mig.. ni som känner mig. ni vet att jag hämnas. så det kommer väl det me.. jippi. 


Ha en alldeles underbar dag nu kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards