Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Måndag igen

Av Jenny - 15 december 2008 08:36

Ja så va det en ny vecka det går fan snabbt alltså.Snart ploppar sötisen ut ur snippan på mig.. hehe.


Igår hade jag en väldigt jobbig dag.. mina kräkfasoner va tillbaka.. O jonas ber mig att rycka upp mig. ärligt.. kan man inte få må dåligt.?  Kan man bara inte respektera o acceptera läget??!!!! Man kan inte rycka upp sig när man ligger o spyr upp allt man fått i sig..det går helt enkelt inte. hur mycket jag än försöker.


Jaja jag orkar inte klaga mer o jag orkar inte bry mig.. Han har iaf blivit hur mycket bättre som helst ändå.. så man får väl bara ta d... 

Som hans chefs tjej sa till mig på julbordet vi va på.. Hon sa att hon blev förvånad att jonas höll mig i handen .. för han rörde tydligen aldrig sitt ex.. mohahaha. haha ja det känns väl bra.. jaja nu har jag fått klaga skönt. 

Nu ska jag till jobbet. det känns så där. jag hatar min chef. jag känner äckel känslor när jag ser han. för han är en sån person som smörar o smörar sen hugger han.. Men tro mig.. ni som känner mig. ni vet att jag hämnas. så det kommer väl det me.. jippi. 


Ha en alldeles underbar dag nu kram kram

 
 
catta

catta

15 december 2008 10:42

heeej..
vad kul. grattulerar, hur långt är du???
Är de din son på bilden? hur gammmal isånna fall..

som du kanske läste, ja har tre tjejer..
jadu, de första gravvarna var ej enkla att gå ner... tog tid. gick upp ca 30 kg med varderna... men nu var de bättre. har även diab, som försvårar allt ,men kämpar på med träningen så gått de går, måste återhämta sig lite från förlossn. först, inte löra på för hårt. hmmm lättare sagt än gjort...

vad tränar du, styrke???

pöös catta

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
catta

catta

15 december 2008 16:37

glömde svara ang träning.

när jag fick veta att ja väntade tredje tjejen så sluta ja träna vid vecka 6 typ pga hoppande socker.
ja hade sådan ångest men samtidigt man e ju inte gravid jämt. man får ta tiden att återhämta sig efter, samt hålla in med maten lite under gravven hmm, lättare sagt än gjort!

ja tränad varje dag innan på elit nivå samt gym 3-5 dagar i vecka på de... så de var en stor påfrestning att ej träna, som du säkert vet.
kollat igenom din blogg lite, snygg kropp du har!!! verkligen...

kram catta

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards