Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Helt jävla ärligt

Av Jenny - 10 juli 2009 23:58

Så har jag hittat en blogg som jag faktist inte tycker är nå bra överhuvudtaget. Men saken till den är att tjejen som skriver bloggen lägger typ ut naken bilder på sig själv. Alltså bilderna har inte ens nåt med hennes inlägg att göra. och om ngn kommenterar hennes blogg på ett elakt sätt eller säger sin mening att de kanske inte tycker hon är så fin.. Ja då är alla avundsjuka....


sen i ett annat inlägg har hon skrivit att alla skriver elaka saker o inte vågar stå för det utan är anonyma.. Men idag så skrev jag ett inlägg till henne.  hon skrev nåt om sin iphone o sen la hon upp ngn sexig bildpå sig själv.. då frågade jag bara va bilden hade med inlägget att göra.. att jag interiktigt förstod. Den kommentaren har hon inte lagt ut.. jag skrev mitt namn ochjag skrev min blogg adress. Så jag stod alltså för vem jag va o va jag tyckte..


Sen i det inlägget där hon skriver att ingen vågar stå för den de är.. o att då är man bara avundsjuk så skre vjag oxå

typ. att om hon verkligen tror på att alla är avundsjuka på henne.. JAg skrev att alla kanske inte tycker likadant o kanske faktiskt tycker att hon inte ser så bra ut. Jag tycker hon har fina tuttar det skrev jag.. men de är ju betalda.. sen är hon ju smal o så men itne så vältränad.. Det la hon inte heller ut. Då frågade jag. varför hon inte la ut mina kommentarer jag skrev ju vem jag är o jag står för va jag skriver.. Men då undrar jag. kanske därför ohn inte lägger ut mina kommentarer för jag står för vem jag är o då kanske jag faktistk tycker det jag säger.. Att hon int e är så jätte fin o att jag tycker det är konstigt att se en naken bild när hon skrivit att hon är sugen på hallonbåtar..


Men då undarar jag. är det inte hon som inte vågar stå för vem hon är.. eftersom hon inte vågar ta min kritik!?? Sen är hon säkert jätte snäll o så. det är inte det jag menar .men jag blir lite fundersam bara..  jaja här är bloggen iaf.. så kan ni ju se själva.. Strawberri

 
 
catta

catta

11 juli 2009 08:36

de var nog den nasty girl ja ngn sin sett. så ful. ingen snygg kropp för fem öre. snygga bobbs men som skrivet , de var betaldan
men modell ???? tveksam. allla kan bli fjek modelller???!!!

pöööööööös gums!

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

 
catta

catta

11 juli 2009 09:07

menade igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klart ja kommer. rings när ja kommer hem från bygget!
nu snart . bygg taijm!. vad händer fär er?
pöös cattur

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

 
Ingen bild

Tess

11 juli 2009 10:03

Oj jisses! Vilken ugly tjej. Det var bland det värsta jag sett. Att folk skulle vara avundsjuka är ett sätt att inte tåla kritik. Skulle aldrig vilja se ut som henne och kolla bara ansiktet haha.
Patetisk är det rätta ordet.
Tack för en bra blogg:-)

 
Ingen bild

emelie

11 juli 2009 18:57

Hej min kusin. har sett den bloggen förut asså kolla hennes ansikte, man kan inte tro att hon är i min ålder tycker hon ser mycket äldre ut än det.. ha det bra kramar

 
Ingen bild

Jag själv

11 juli 2009 20:54

Ja hon är faktiskt patetisk.. för hon vågar ju som sagt inte publicera mina kommentarer. för jag är ärligt och vågar stå frö va jag tycker. jag har absolut inte sagt att hon är ful.. men undrar om hon på allvar tror alla är avundsjuka på henne haha..

Men som sagt de kom inte upp så där av mitt inlägg om henne.

emelie. puss på dig.. du får ta o komma hit o hälsa på oss snart

Tess tack. det värmer..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards