Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Fi fan

Av Jenny - 12 juli 2009 02:23

Va skoj jag hade idag med min maija. En gammal vän va med oxå .. kul att se han kan jag säga!!!


haha o en som va med han kommer ihåg mig från aik och göteborg matchen för lite mer än två år sen i göteborg.. han kommer ihåg mig som adhd tjejen hahaha.


Men jag har haft så jävla kul.. inte dansat lika mycket som jag brukar men skoj har jag haft Maija!!!! Men sen finns det ju de som har klagat över att Melvin snart tre månader att jag borde sitta hemma?! Men va gör det om jag är borta tre timmar.. han har ändå sovit hela jävla tiden .. snart kommer han vakna och vilja ha mat.. o då rä jag ju här..


Vi tog massa bilder men fan jag ser hemsk ut som fan.. fet för ett fuck liksom haha. Men en outfit bild tog jag nys shär hemma.. puss på er alla glada

 
 
catta

catta

12 juli 2009 08:49

snyggt tjtjen. hoppas du hade de bta!
pöös nu drar ja !

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

 
Ingen bild

emelie

12 juli 2009 19:17

Gud vad fin du var. kramar

 
Ingen bild

Jag så klart

12 juli 2009 21:53

tack så mycket... puss på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards