Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Hallå såå

Av Jenny - 12 juli 2009 10:03

Ja klockan är inte så mycket och jag borde ligga och få sova. Men det går inte så bra. Jonas och Melvin är i vardagsrummet och odågan skriker. Han är hungirg men Jonas verkar inte tycka han behöver fixa nåt. Han struntar väl i om jag vaknar upp och inte kan somna om. Det värsta är att det är minst fyra veckor sen han avbelastade mig!!! Så ja. han får jämt sova på helger o jag får vara uppe.. MEn idag ville jag verkligen få sova.. MEn det gick som sagt inte


Fick precis gå upp o göra en jävla fitt välling flaska för Jonas satt bara där med MElvin i knät och trodde han kunde trösta han.HALLÅ han är hungrig.. 


Hur gör andra pappor när de ska avbelasta sina tjejer. EN gång i månaden om ens det. Tar man typ inte en promenad eller nåt så mamman får sova ordentligt??? gör man inte det. visar lite respekt liksom. Nej nu är jag lack!!!


Idag ska vi åka iväg och köpa saker till semestern .. det kommer väl  bli skönt att få komma iväg o vara helt ENSAMMA utan ngn som kommer och stör hur som helst. MEn just för tillfället är jag lack o inte på humör för någonting!!! Ärligt är det så jävla svårt att få låta mig sova EN gång på fyra veckor?????

 
 
Josse

Josse

12 juli 2009 10:42

Jo allt känns bra med magen, 3 veckor kvar idag :) Hur är allt med dig?

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Amanda

Amanda

12 juli 2009 10:53

Hej! Vad roligt att du anmälde din syrra till min tävling! Vad har hon för adress till hennes blogg? Skulle vilja kika in hos henne:)
kram Amanda

http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

 
Lovisa

Lovisa

12 juli 2009 17:29

Du får fostra honom!

http://lofsan.wordpress.com

 
Sandra

Sandra

12 juli 2009 17:31

Ja vi blir ju inte yngre precis, så det är ju dags att man sätter fart om man inte vill bli en alltför gammal mamma =)
Det blev så att jag flyttade hit eftersom sambon kommer härifrån, och har barn sen tidigare som bor här också. Och ska jag va ärlig så är det jätteskönt å slippa sthlm. Nu jobbar vi där fortfarande så man är ju där en del ändå.
Ja jag läste att ni ville till Nacka. Hoppas ni blir av med lägenheten snart då..
Ha det gott!
Kram Sandra

http://tassandra80.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards