Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Hallå så

Av Jenny - 10 maj 2011 22:27

Idag är det tisdag och tisdagar innebär skola för min del. Skolan idag, ja alltså jag har ju tröttnat rejält på att plugga jag vill helst av allt bara börja jobba igen!! Men jag va iallafall i skolan idag, dagen blev jävligt lång och gick hur sakta som helst. Det kliade i min kropp och i mina ben, ville helst av allt bara springa därifrån o sitta ute i solen med en god glass.


Men jag stannade kvar som den goda elev jag är, fick mitt betyg på förra kursen oxå. Jag va nära ett MVG, jätte roligt verkligen men jag orkar faktiskt inte göra om några uppgifter så jag nöjjer mig med det starka VG jag fick. Helt nöjd och glad är jag eftersom jag inte önskat mig annat än att bara bli godkänd. jeho!!


Innan dagis lekte vi en stund som vanligt medans vi väntar på bussen

 

Kan ju säga så här, vi stod där i backen. Jag vred vagnen så att den inte skulle rulla ner. Hm, den började rulla. JAg såg vart den va på väg och sprang för livet så att jag skulle hinna ta vagnen INNAN något dumt hände. JAg sprang, Melvin sprang efter och skrek att vi sprang. Jag fick lite smått panik för vagnen ja den va på väg mot en sprillans ny BMW. I mina tankar kom endast... hjäääälp!! Men jag hann inte.. nope vagnen åkte på bilen. Tack gode gud har vi köpt en vagn som inte väger så jävla mycket o bilen klarade sig alldeles galant.. mitt hjärta sattes på plats igen och vi tog bussen mot dagis.


Idag blev det vila från träning för min del för jag börjar känna mig lite dålig tyvärr, det sticker i bröst och kliar i hals. Vi ser ju vart det leder men jag håller tummarna för att jag inte blir sjuk. Efter skolan va det dags för gård fixar dag borta på dagis, trevligt att fixa lite på gården och träffa alla föräldrar. Vi kom dit och jag skottade lite jord. Sen ser Melvin sin balja.. Han tar sin vatten flaska och häller vatten i baljan. Alla andra barn är civiliserade och sitter med sina föräldrar och uppför sig. Melvin ja han tar av sig sina byxor och skor för att sätta sig och bada i baljan med det iskalla vattnet.

  Blöjan blev ju blytung men han fick hållas och satt nog där i en timma iallafall. Han tyckte det va superskoj att få bada. Jag hörde några pappor längre bort som sa. kolla han badar. Haha mm min unge satte sig där och började bada. Ni kanske tror mig då när jag säger att han verkligen älskar att bada! Han ska doppa huvet, simma, hoppa, plaska. Bada helt enkelt! Han är ju alldeles för söt! Lagom till att soppa och nybakat bröd började gå runt bland alla glada där ute på gården kom faster jenny

  Hon fick vara där istället för pappa Jonas eftersom han är ute på jobb. Men vi hade det hur skoj och mysigt som helst där borta idag. Till slut blev det dags att gå hem och som vanligt blir det stress o spring för att hinna med bussen som går en gång i timman.. hehe.. Men till slut fick vi ialla fall en härlig dag.


Farfar kom precis förbi efter sin resa till usa. Med sig hade han en massa kläder till Melvin, fina kläder som han kommer att älska!! Jag sak fota och lägga ut bilder imorrn kanske...Men fina va de!


Nä nu ska jag gå och lägga mig o mysa lite .. puss på er

 
 
Ingen bild

Din mamma

11 maj 2011 07:53

hahahahaha jag kan se bilden framför mig när du springer och skriker med Melvino efter dig hahahaha

Jenny

11 maj 2011 16:03

jätte roligt mamma.. jätte..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards