Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Herregud att jag alltid ska råka ut!!

Av Jenny - 17 maj 2011 21:52

Hallå på er.. Nu i några veckor har jag ätit fettförbrännings tabletter som heter tartarus... jag slutar idag!! Jag har blivit lite extra godis sugen och så kan jag tala om att mitt humör inte varit det bästa. Det är alltså bevisat nu att jag tål inga såna där tabletter utan får hålla mig till mina redbull helt enkelt.. hehe


Efter läming idag på dagis stack jag ner till gymet och körde armar, det gick bra och jag blev trött. Sen hade vi studie besök på MiniMaria med skolan och det va super intressant. Roligt att se hur de arbetar för alla ungdomar!! Härligt!!


Nu ska jag berätta om resten av min dag. jag hämtade Melvin direkt efter vilan för att vi skulle hinna umgås lite hemma och leka lite ute på gården tillsammans. vi tog oss till bussen... här uppe går 469 o jag har alltid trott att det är en buss som cirkulerar.  Att den åker till sjukhuset sen vänder och åker direkt tillbaka..


Idag när vi stod och väntade på bussen så va det rätt kallt.. jag ser då på andra sidan vägen att bussen är på väg mot sjukhuset. Toppen tänkte jag då kan ju vi ta den för att åka runt o sen hem liksom.. hur skönt som helst eftersom Melvin tyvärr ingen jacka hade. Så vi sprang över för att hoppa på bussen.. båda på toppen humör för vi såg fram emot att leka i sandlådan uppe på berget..


Bussen hoppade vi på 14.20, o den började åka.. den åkte lite till, herregud va den åkte. Jag började få upp i min skalle att det är flera bussar som åker o att den inte åker för att sen direkt åka tillbaka.. Den åkte lite till och det blev varmt. Melvins humör va fortfarande på topp och jag gjorde mitt bästa för att även mitt skulle vara på topp.. Vi kom fram till nacka sjukhus kl 15.00 då hade vi åkt buss i 40 minuter.. från nacka station till nacka sjukhus!!!


Nu skulle vi ju även åka hem igen.. herregud tänkte jag.. hur fan ska detta gå... Men vi hade en kvarts rast ute i friska luften borta vid sjukhuset och jag sög in all frisk luft jag bara kunde för att jag visste att bussfärden skulle ta tid.. vi åkte 40 minuter från nacka station... sen skulle vi ju även hem..  Kan ju tala om för er att vi kom hem kl 16.00 så nästan i två timmar satt vi på en buss..


Jag hade absolut kunnat hoppa av.. men för att göra vad... gå i regnet utan jacka på Melvin.. nej. hahah men vi va glada när vi kom hem faktiskt och Melvin klarade av våran färd alldeles utmärkt!!

    När man vet att man gjort något dumt och att ungen kanske kan bli lite grinig ja då tillåter man det mesta.. Idag ville han leka med mitt läppsyl.

 
Gärna även smeta på mina byxor.. jag tillät faktiskt det för den här gången.. Det va massor av pensionärer på bussen som nog ville ha sin lugn och ro.. mina byxor ligger nu i tvättmaskinen och snurrar hehe..


Men färden gick bra och vi kom till slut hem.. här lekte vi av oss lite inne i melvins rum för att sen börja laga middagen.. härliga dag.. hehe..

Så går det när manska försöka spela smart och tro att man vet saker och ting.. hädanefter viker jag aldrig undan för min resfärd utan håller mig till det jag vet.. haha



fina unge!!! puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards