Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Torsdag

Av Jenny - 20 maj 2011 06:14

Hallå på er! torsdag innebar vila från träning för mig. Jag struntade i precis allting, hade så jävla ont i huvudet precis hela dagen. Tror att det är för att jag slutade med Tartarus i onsdags och sluta med tabletter som innehåller en hel del koffein kan ju få den verkan håller ni inte med? Jonas håller iallafall inte med ohc säger att jag är den enda.. haha men det tro rinte jag..


Jag hade en tråkig dag i torsdags, jag hatar att inte direkt ha ngt att göra när Melvin är på dagis. Jag hade inte kunna ha han ledig då jag hade ett möte vid halv tolv jag va tvungen att gå på.. Men sen satt jag där i sickla och väntade på att han skulle vakna från vilan. Det är så jävla jobbigt vissa gånger att vi bor så långt från dagis som vi gör. Hade jag haft han här nere hade jag hur lätt so mhelst bara kunna sticka hem och sen gå ner att hämta.Men nu tar det iaf en halvtimma hem sen ska jag tillbaka för att sen gå hem igen. Nej tack!


till slut blev klockan halv två och jag kunde hämta min prins. Även igår ville han leka i sandhögen borta vid hållplatsen

    Igår va det även en speciell dag. Det va faster Jennys födelsedag

 

Första besöket!

Melvin va ju inte sen med att skicka en grattis hälsning

Att kolla in i kameran är inte det bästa han vet haha..


Efter dagis hamnade vi även denna dag ute på gården här uppe.. Melvin har träffat sin kärlek en söt liten tjej som älskar att bli kramad av Melvin haha .. så himla söta ihop!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards