Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Gårdagen!

Av Jenny - 25 maj 2011 15:47

Hallå så. vi hade en toppen dag igår, lång blev den oxå. Vi började med att ta oss till dagis såklart. Precis som varje morgon. Mitt hår.. ja det får stå ut kan jag ju tala om. Så fort Melvin har en chans att pilla så hoppar han på den.

  Han låter verkligen inte håret vara och så säger han. Mitt håj, mamma. Nej Melvin det är mitt hår! NEJ mitt håj mamma! haha. Mitt hår mår alltså inte så jävla bra då han verkligen drar och sliter i håret. Varje gång får han med sig några hårstrån i handen och säger. Oj mamma håj.


Jag tog mig till skolan och Melvin till dagis, i skolan hade jag prov. Ett muntligt prov om boken kirre jag tror att det gick hur bra som helst. Jag hade lite dåligt samvete efteråt, då vi va tre st som skulle tycka, tänka och berätta. Så känner jag att kanske två av oss tog lite för mycket plats. Usch det kändes inte bra efteråt. Men jag tror ändå att det gick rätt bra:)!


Det blev långdag i skolan för mig så träningen fick jag inte till det med innan hämtning. Vi tog oss hem istället för att leka i parken här utanför med alla våra goa grannar.

  En av flickorna hade med sig sin fina rosa sparkcykel med Dora på. Melvin blev kär. Riktigt kär och kunde inte låta bli

  Mamma.. får jag;)?! Flickan kom sen för att hon ville ju såklart ha tillbaka sin cykel

  Melvin säger.. som det kanske syns. Min cyyykel! Ja vi får se om det blir en sådan i sommar present kanske;)!  Efter en stund blev det dags för oss att gå hem o fixa till maten. Alltså det händer ju inte så himla mycket i våran vardag just för tillfället. Det är lämna, hämta, leka,äta och sova. Men igår efter middagen så fick jag ta mig an träningen som blev baksida lår och axlar. Medans grabbarna tog sig in till ica för att storhandla.

  Melvin blev super glad för att få åka bilen haha.

  Vi blev väl klara efter dryga timmen och tog oss hem, Jag va helt svettig o trött efter min tuffa träning

  En härlig dag med massor att göra, det är min grej och det gillar jag! Det kan bli lite enformigt att alltid göra samma sak dag ut och dag in. Lekparken här utan för är toppen och våra grannar är hur goa som helst. Men vissa dagar är jag även trött på den eftersom vi alltid är där. Men är vi hemma efter kl 17 på vardagarna så blir Melvin helt rabiat och man har inte ngn somn helst lust att ta det.


Så bekvämast för mig och Melvin är vi hemma till 17 varje dag. Jag har testat några gånger att skita i det och varje gång blir vi helt slut och less på varandra på grund av gråt, skrik och trots. Så  vi håller oss till gården här uppe på finnberget!


puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards