Alla inlägg under maj 2011

Av Jenny - 6 maj 2011 06:49

Hallå på er där ute! Äntligen är min dator hemma igen och den fungerar exakt som den ska. Min grymma morbror klarade även att hitta allt som försvann.. fattar ni vad han kan?! Om jag ska vara helt ärlig så va jag inte ens orolig att han inte skulle fixa det. Nu är den här iallafall, jag kan spara bilder mina gamla bilder är hittade och allt fungerar som det ska helt enkelt. Roligt!!


Det första jag ska göra är att framkalla en jävla massa bilder, nu för tiden har man bara bilder på datorn medans förr framkallade man allt man kunde. Jag ska framkalla lite bilder nu iallafall och ge bort men även hänga upp på väggen. Vi måste ju börja bona här hemma nu när vi är klara med lägenheten. Vi tog oss bara en vila från allt som hade med renovering att göra ett tag. Men nu är vi på hugget igen och har till och med köpt gardiner till vardagsrummet haha.


Jaja nog om det.


Jag tänker inte blicka bakåt i det som varit utan börjar från och med IGÅR hehe.. Träningen har gått bra och jag har kommit iväg, jag börjar oroa mig lite för hur det ska bli för min träning när jag väl börjar att arbeta men det får vi ta då helt enkelt!

Nä nu börjar jag igen då.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards