Alla inlägg den 10 april 2011

Av Jenny - 10 april 2011 10:58

Som vanligt när jag är barnfri så vaknar jag hela jävla tiden. Första gången jag tittade på klockan va den 6.20, somnade om sen va klockan 7.30 somnade om efter en stund och vaknade sen strax efter kl nio. Då kände jag att nej jag kan lika gärna gå upp nu!!!


Jag va och jobbade igår på en 40 års fest, det va skoj men jag tycker om att jobba med mer fart.. Annars blir man så lätt trött och man hinner liksom känna efter. Jag fick gå därifrån ca 00.30 Jag tycker verkligen om att jobba på fester och bröllop men jag känner det att mitt knä inte pallar trycket!! Fan säger jag bara va ont jag har i mitt knä!


Kan ju kanske bero på att jag har sprungit/gått på löpbandet nu två dagar i rad. Hatar mitt knä nu kan jag lugnt tala om. Vad fan är problemet liksom!! Låt mig bara vara!!! Men det är väl som för några år sen när jag började promenera rejält.. Jag fick ont i skenbenen.. Trodde det va ovana att promenera så mycket som jag gjorde och fortsatte.. Efter ett år förstod jag det att hm det är nog benhinneinflammation;)!


Ja jag lät det vara i ett år och tro mig det blev en kraftig jävla inflrammation. Katastrof ont gjorde det. Barnen på jobbet kunde inte ens sitta i mitt knä när jag satt på golvet. Men jag är en person som alltid väntar in i sista sekund för att ta mig till läkaren. Men när mina ben inte va formade längre utan det va stockar och uppsvullna som satan ja då tog jag mig i kragen och ringde farbror doktorn. som även han konstaterade en kraftig... Jag fick göra stötvågsbehandling, brukar räcka med 4-6 gånger. Jag kommer inte ens ihåg hur många jag fick göra, det jag kommer ihåg är att det gjorde jävligt ont!!!


Nu är jag där igen, jag har haft ont i mitt knä i ca ett år om inte lite längre till och med. Igår kunde jag knappt gå på benet utan att det kom tårar så jag kanske borde.... Men fan det tar tid, tid jag inte har lust att avvara just nu. Jag är knäpp ja jag vet. Men det gör ont ibland och ibland är det helt ok!! Men jag ska ta mig i kragen även denna gång!!


Idag är det söndag ungen min är hos moster och sin kusin! De har haft det hur bra som helst. Jag själv, ja jag är ju för fan tvungen att tvätta upp skiten som är dyngsur efter våran lilla läcka igår!! det värsta är att här uppe på finnberget råder det tvättförbud i tvättstugan på söndagar. Ja ni läste rätt, man får inte tvätta här på söndagar. Helt sjukt fan. Det är ju då man har tid och lust att göra såna saker!! Jaja jag skiter faktiskt i det idag, för tvättar jag inte upp skiten som ligger här och är dyngsur ja då blir det mögligt och tro mig.. då blir inte jag glad!! så jag håller på där inne i tvättstugan nu och bara väntar på att någon ska komma och säga något;)!!


Städning av hemmet blir det oxå nu när odågan inte är hemma. Innan hämtning är det jag som tar mig till gymet och pumpar ryggen lite.. Igår blev det intervaller på löpbandet plus triceps.. jag älskar min träning!!1


Puss på er

 

för två år sen när vi trodde att lillkillen ville ut... Men jag knep, shit va jag fick knipa;)!

  jag i vecka 35 några dagar efter jag legat på sjukan.. Alltså magen va ju sketa stor.. klart ungen ville ut!!!

         Melvin för ett år sen. Ja herregud tiden går så jävla fort. känns som att jag nyss va gravid, känns som att Melvin va en liten bebis för inte allt för länge sen.. men tiden går fort. Så man ska ta vara på livet och alltid se det man har istället för det man inte har!!!!!


Ta hand om er..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards