Direktlänk till inlägg 17 december 2008

gomorron alla glada

Av Jenny - 17 december 2008 07:20

Nä men hejje.. idag är det onsdag jippi. haha. Jag hade en alldeles mysig dag igår!!!! Oki inte på jobbet vi tog en utflykt med barnen sen hade jag så ont i ryggen hela jävla dagen så jag va typ arg hela tiden. det funkar inte längre fyfan!!! Sen åkt jag hem till min söta Nadine vi är såna som lekte när vi va små o trodde vi va balla osnygga haha oki vi va fan det oxå!!! precis som nu. .hehe.

vägen dit va ett helvete för min rygg tog döden på mig o jag gick fel  lite granna.. Men till slut kom jag fram o så fick jag se hennes söta leone.. han va såå söt o ärligt gladare unge får man fan leta efter!!! Han skrattade hela tiden nästan... SEn ville han kramas med mig jeho.. Han är 8 månader. jag lägger ut en bild..


Hon bjöd på super god mat jag satt där i ca 4 o halv timma kors i taket för mig eftersom jag blir trött så fort.. men det va ju så mysigt. Sen kom min Jonas o hämtade mig. Alltså ärligt. jag va vaken ca en timma till när vi va hemma. Jonas låg bara o vila för han va så trött o hade absolut inte nåt att prata om. Så jag gick o la mig. halv tolv tolv kommer jonas in o ska sova. NEj då ska han prata o har hur mycket som helst att säga.. NÄR JAG SOVER!!!! haha va är det för fel på pojkar egentligen1???? MEn söt är han.

Nu ska jag göra mig så fin jag kan o sen till jobbet. Ni får en nyvaken mage oxå på bild.. just därför alla ränder. hahah aden är ju så tung nu så allt skär in. hahahahhahha katastrof.. puss puss

 
 
catta

catta

17 december 2008 11:01

vilken vecka är du nu i?
fin mage...

du kommer inte ha problem att komma tbx till din kropp...då man har mycket magmuskler innan gravven gör att magen snabbare återhämtar sig o man kan lättare få mage senare, attden syns senre..

komma gärna min sida i familjeliv så ser du mina magbilder...
http://www.familjeliv.se/hem/pluttsan/presentation.php


gå in på bilderna så ser du...

ja hade dock liten mage-- men återhämtar mig än med ett anrtal sit ups dagligen--.. de har dock hjälp mig..
men nu är de rumpan de sitter kvar på tycker jag...
vill ner mer i vikt... hoppas på de men de e inte lätt när man tränar ... tycker ej de märks så som om man inte skulle tränat...

vad väger du. samt hur lång är du?
ngr råd om viktnedgång? träningar som är bra även om jag vet så skönt att höra andra säga..

motions cykel . vad tycker du om de???

pöös catta

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards