Direktlänk till inlägg 30 december 2008

sugen

Av Jenny - 30 december 2008 12:17

JA jag är så jävla sugen på kina mat. Skulle träffat min syster idag o åka till barnens hus i nacka. men fan de åkta så jävla tidigt o det r inte så att jag bor nära nacka.. hallå. o Nu vill jag ha kina mat fattar ni.. antingen till middag lr lunch bara jag får det .Helst buffe så jag kan välja o vraka hahaha nu kommer graviditets begären in. Men det verkar inte som ngn vill följa med mig. så jag får sitta här vackert o vara sugen bara!!


Egentligen borde jag passa på nu när det är så mycket rea o köpa det jag bevhöer inför min kommande pojke.. men fan jag har så ont i ryggen o pallar inte gå runt i massa affärer. detk ommer det kommer lr va säger ni..NEj nu ska jag nog gå oduscha. puss på er o ha en alldeles underbar dag!!!!

 
 
Ingen bild

catta

30 december 2008 12:56

ja följer med dig o äter o shoppar nästa vecka gummmsan...

pöös

 
Ingen bild

catta

30 december 2008 21:50

gott nytt år på dig tjejen. ta de lungt nu o ha de så underbart så ses vi till nästa vecka???

pöösisar

 
catta

catta

1 januari 2009 13:50

hej tjejn. hoppas du hade de bra ifgår1

jAG lade dit dig under mina länkar om de är ok"!!! hahah a har redan gjort det..

hur mår lilla livet i magen! redo för att ses nästa vecka ? ja kan komma till bromma så hittar vi på ngr. solna centrum kanske! skulle vara toppen, de är inomhus desutom!

skall bli så kul...

pöss

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
catta

catta

2 januari 2009 13:18

god morgon tjejen. hade du en bra nyår?
ja du tack så mycket för dina komentarer.. så gulligt!

ja da är då ingen som har sån tur med stora boobis. ja har tagit hjälp med de. 3 gng faktiskt. hahahah.. man måste ju!
men jag tycker de är små! .känns så sm¨å!!
pöös

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

catta

2 januari 2009 13:20

ABSOLUT GÖR JAG HÅRET PÅ DIG, TAR EN TIMME CA ATT SÄTTA IN DE.. DU KÖPER HÅRET PÅ TAJ MAHAL. DU KAN BESTÄLLA FRÅN NÄTET.SKALL LÄNKA DIG SEN NÄR VI ÄR INNE PÅ MSN...
KOMMER BLI SÅ SNYGG,. HAR MAN SÄTT IN EN GNG VILL MAN ALDRIG VARA UTAN... SÄGER JA BARA...
JA SATTE IN MITT TVÅ DAGAR EFTER FL MED TRISTA.... HAHAHA'
PÖÖS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards